Foto bij Know 68

Ik vind het zo raar om dit terug te lezen omdat voor mij het verhaal al afgelopen is......

Ik fiets zwijgend naast Harry. Het is niet dat ik niet wil praten, ik weet gewoon niet waarover. Harry slaat af en stopt dan voor een enorm huis. ‘Wauw’ stamel ik. Harry kijkt me blozend aan. ‘Hier woon ik dus’ zegt hij zacht. Het is echt een enorme, witte villa. ‘Mijn ouders werken heel veel en…ja’ stamelt Harry. Ik merk dat hij alleen maar de stilte wil opvullen, niet per se wil praten. ‘Harry’ roept een deftig uitziende vrouw. ‘Waar was je nou’ gaat ze verder en ze rent op veel te hoge hakken naar ons toe. ‘En wie ben jij?’ vraagt ze met een zuinig mondje. ‘Ik ben Louis Tomlinson mevrouw’ stel ik mezelf beleefd voor. De vrouw pakt mijn uitgestoken hand aan en schud hem. ‘Ik ben de moeder van Harry. Ben jij niet de broer van Charlotte?’ vraagt ze dan aan me. ‘Ja mevrouw, dat klopt’ probeer ik beleefd te blijven ook al irriteer ik me vreselijk aan haar. Ze richt zich weer tot Harry. ‘Wat is er met je oog?!’ roept ze geschrokken als ze zijn blauwe oog ziet. Ik zie Harry hulpeloos naar me kijken. ‘Hij…’ probeer ik snel een smoes te bedenken. ‘Hij…is gevallen’ improviseer ik en meteen kan ik mezelf wel slaan. Dat was echt de slechtste smoes ooit. Maar vreemd genoeg lijkt zijn moeder er in te trappen.

Reageer (4)

  • HaZaLiLoNi

    Anne wrm bej zo raar?? Je bent vriendelijk!

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    wat dacht van tegen de deur aan gelopen? daniels favo smoes :p
    NEE IK WEET DAT NIET ALLES OM MIJ GAAT MAAR HET IS ZO!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Door te vallen krijg je geen blauw oog... Major FAIL, Lou!
    MAAR TOCH GEWELDIG STUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Leuk stukje ! (:
    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen