Foto bij Know 69

Waarom heb ik dit niet gister geactiveerd? Vraag ik nu aan mezelf.....
Nou ja, dan bij deze (:

‘Hmm…kom maar snel naar binnen’ zegt Harry’s moeder en ze draait zich om om naar binnen te lopen. Als ze op veilige afstand is begin ik te lachen. ‘Dat was echt de slechtste smoes ooit’ grinnik ik. ‘Ze geeft niet zoveel om me’ zegt Harry zachtjes. Meteen stop ik met lachen. ‘Het is mijn stiefmoeder. Ik woon bij mijn vader maar zijn nieuwe vrouw geeft heel weinig om me’ zucht hij. Ik krijg medelijden met hem. Ik wil wat zeggen maar ik weet niet wat. ‘Ehh…je..moet denk ik naar binnen’ zeg ik en meteen kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Dat wilde ik niet zeggen! ‘Ja…’ zegt Harry maar hij maakt geen aanstalten om te gaan. ‘Dag dan maar…ik zie je wel weer op school’ zeg ik. ‘Ja, bye’ zegt Harry en hij loopt naar de voordeur. Halverwege draait hij zich om en zwaait. Ik zwaai terug en fiets dan weg. Hoezo ongemakkelijk? Denk ik bij mezelf als ik de straat uit ben. Ik heb medelijden met Harry. Het zal je maar gebeuren dat je bij je vader moet wonen en zijn nieuwe vrouw zich niet om je bekommert. Ik ben ondertussen thuis en stal mijn fiets in de schuur voor ik naar binnen loop en me op de bank laat zakken.

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    Auwch dus tg geen boze Anne :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen