omg ik heb thuis geen internet meer :( voor 2 weken :( , maar
natuurlijk ben ik in de weekenden wel bij iemand anders dus YAY dat is al iets he :)
volgende week donderdag heb ik dus sportdag op school en we gaan ergens naar toe en moe ik dit doen:
selfdefence,circus,touckbal ofzoiets en rugby. terwijl andere golf enzo gaan doen :( ik wil golfennnnnnnnnnnn!!
maar ja...

pennyweather lockwood

pyjama

met moeite doe ik men ogen open om mijn wekker af te zetten die momenteel die go radio laat afspelen.
als ik mijn iphone te pakken heb heb ik meteen dat brandend gevoel dat je krijgt als het echt nog donker is en je je iphone aan zet met dat felle licht.
snel zet ik mijn wekker uit en rek me uit, ik draai me om en zie el nog lekker door slapen.
ik stap uit met en laat mijn voeten door het donzige tapijt gaan, dat gevoel is gwn zo leuk zo met al die dingen tussen je tenen haha, oke ik dwaal af.
ik loop op el af en met een sprongetje land ik op haar.
"Au fuck this shit" hoor ik haar mompelen en boos kijkt ze me aan.
grijnzend trek het deken van haar af en trek haar van het bed.
schagrijnig komt ze terug recht en lachend kijk ik haar aan.
ik heb dus nooit een ochtendhumeur en zelf weet ik niet waarom maar tja.
"kom op El we moeten ontbijten en ik wil niet de cornflakes missseeennn" lach ik terwijl ik wat schoenen aan doe op men pyjama, inderdaad mijn pyjama.
we moeten ontbijten in onze pyjama zodat iedereen hun ware ik laten zien bla bla bla.
ik doe snel mijn haar in een staartje en pak de deurklink al vast.
als ik zie dat ze klaar is om te gaan doe ik de deur open en samen gaan we naar de kantine.
huppelend (eigenlijk sta ik er als een halve marginaal en halve aap iets thousiast te springen) kom ik de kantine en het enigste wat ik zie zijn chagrijnige hoofden,
hier is er een oh en hier is er zeker en en dan Aimeeeee die ziet er nog even groen uit als gisteren YAY.
samen met El schuif ik aan aan de rij en pak al een lepel en een fruitsapje.
al snel krijg ik een kommetje cornflakes aangerijkt en met lach pak ik hem aan.
als Louis aan komt geeft hij El snel een kus en schuift dan ook aan.
samen met El en Louis gaan we naar de tafel waar de jongens zitten.
"leuke pyjama hoor penn" grijnst Harry als ik af kom en lachend duw ik zijn hand van mijn schouder.
"dankje Harry" zeg ik dan maar als ik tussen hem en Zayn ga zitten.
ik pak mijn lepel op en begin te eten aan mijn cornflakes.
het is nu echt stil aan tafel dus probeer ik wat leven in de brauwerij te gooien.
"dus euh luister er iemand naar mumfodr & sons" vraag ik dan maar en meteen kijken Niall, Harry en Eleanor mij aan.
"dat neem ik dus aan als een ja" zeg ik dan maar en meteen knikken er 3 hoofden van ja.
"little lion man is zeker een van mijn favoriete liedjes" begint Niall en meteen kijk ik naar hem, hij heeft best zo een sgattig gezichtje weet je.
als ik ontdek dat ik naar hem staar wend ik mijn hoofd blosend af, AWKWARD!!
"dat is inderdaad echt een goed liedje Niall" stem ik in en snel eet ik verder en deze keer is er toch wel een ongemakkelijke stilte wat vooral van mij komt...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen