Foto bij 3 ~ 169 Niall Horan

Sorry, het spijt me dat het zo lang duurde. Ik begon met schrijven, en toen wilde ik een kledingset voor Eva maken, ahah, en toen heeft dat 2 dagen in beslag genomen. Oeps.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • blackromanceboy

    Niall moet ff de prins zijn die haar wakker kust!

    9 jaar geleden
  • IamFabulouis

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeheheheheneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,en nog is nee Izzy mag niet maar dan ook niet dood (N):(((6)
    Als dat gebeurt ga ik ook dood!!
    SNELVERDERRRRRRR !!!

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    izzy mag echt niet dood!! laat eva haar eerste woordje zeggen, en izzy hoort dat toch, en dan wordt ze diezelfde dag of de dag erna wakker, omdat ze der eigen kindje heeft gehoord...
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • Julia14

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Goeie echo he? maar izzy mag niet dood want want ............HET MAG NIET (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen