Foto bij 218. Yasmin Evans

True.. ik zie hem echt eerder leerkracht DADA worden ^-^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Brownyxxx

    Nou komt ze het te weten:) spannend! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Ways

    Jaa eindelijk! Ik was helemaal happy toen ie het weet deed xD
    En Snape-achtig is gwn Snape-achtig xD..
    Yeaaa das duidelijk xD

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    Woah, ze gaat zijng edachten lezen! Coooool!
    Snel verder! <333

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    over het plaatje:
    hmmmm. Ik denk dat het ministerie wel heel erg veranderd is na Voldemorts dood. Daarvoor had je een natuurlijk droebel die alles in de doofpot probeerde te stoppen, maar ik denk dat de magische gemeenschap er wel van geleerd heeft en het ministerie wel zal veranderen. Daarbij zie ik Harry echt niet voor de klas staan en vind ik schouwer juist wel echt iets voor hem...
    Maargoed, nu ga ik je hoofdstuk lezen :Y)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! <3333333333333
    Bluuh, ik ben ziek... :c
    En nu gaat ze zijn herinneringen zien ^^
    Tenzij ze weigert natuurlijk, maar dan zal ik je besmetten met mijn keelpijn en misselijkheid... Tis echt vreselijk. M'n keel is net een schuurpapiertje en die misselijkheid is ook echt vreselijk irritant... :c O en ik kan nauwelijks lopen, want daar wordt ik de hele tijd duizelig van... Dus laat haar maar niet weigeren...
    Snelverder? =3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen