Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Pepito

    Och lieverds,

    Dit verhaal heeft me doen lachen, doen huilen, boos laten zijn door hun koppige gedrag, en nog zoveel meer. Maar al bij al heeft het mij geen een keer verveeld. De verhaallijn, de persoonlijkheden van de karakters, de beschrijvingen...Elke keer als ik een hoofdstuk uit had snakte ik naar nog één. Dit was een mooi, goed verhaal. Géén thriller, vuile of papperige fan-fiction. Dit was een écht verhaal, dat makkelijk gepubliceerd kan worden. Hoeveel grijze haren hebben de hoofdpersonages ons wel niet bezorgd? Om dat ze zo verblind waren door hun vastberadenheid. Hoeveel keer hebben we in onze reactie's wel niet geschreven dat ze moesten samen komen? Dat ga ik echt missen aan dit verhaal. Bedankt voor alle leuke, lieve, mooie en ontroerende leesmomenten...

    Namens alle lezers,

    Pepito aka Loe

    1 decennium geleden
  • _Maybe

    Ik ga dit verhaal echt missen! Ik heb er echt zo hard van genoten! Nog veel succes met jullie andere stories en zou ik eens eentje mee mogen schrijven? :)
    Ciaooo! <3

    1 decennium geleden
  • Tinkerbel

    Ik ga dit verhaal missen. :'(
    En jullie bedanken ons dus ik bedank jullie voor deze geweldige story te schrijven.

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Met praten heb ik zeker geen probleem ;)
    en natuurlijk kunnen jullie ook altijd met mij praten (ookal hebben jullie geen idee wie ik bem xD)

    Echt jammer dat jullie stoppen!!

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    ik heb echt super van jullie verhaal genoten! dit is echt zo'n verhaal die bij de betere hoorde, en die 500 abo's hebben jullie ook echt wel verdient!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen