Het spijt me dat ik ZOOO lang niet geschreven heb. Was het een beetje vergeten hahah. x Daarom een lang hoofdstuk ! x
Dit verhaal speelt zich af bij Susan en Daan. Reageer wat je er van vind.

- Bij Daan-

'Jongens! Ik heb net echt een heel knap meisje ontmoet !' 'Wie?' Vraagt Rein nieuwschierig. 'Susan' Antwoord Daan. Owen begint te zingen: Daan is verlieefddd Daan is verlieefd !!! "Oween!!!!' Schreeuwd Daan boos. Alle jongens moeten lachen. Daan negeert ze en gaat op zijn bed liggen. 'Hoe ziet ze er eigenlijk uit?' Vraag Owen. 'Ze heeft lang blond haar. En super mooie ogen! Maar wel 1 ding jongens..... ze is van mij!' Zegt Daan. 'Laten we even wat gaan eten.' Stelt Rein voor. 'Goed idee, ik heb wel zin in eten.' Zegt Nils.

-Bij Susan-

Wauw denk ik bij mezelf. Die jongen, Daan. Hij is zoo knap! 'Waar zit jij nou met je gedachten?' Vraagt mijn moeder. 'Nergens hoor.' antwoord ik. Snel loop ik naar mijn kamer die ik moet delen met mijn broertje. Ik pak mijn koffer en stop mijn kleren in de kast. Dan leg ik mijn toilet spullen in de badkamer. Hij is best wel groot. Denk ik bij mezelf. Ik ben best wel moe en ga even op mijn bed liggen. Snel val ik slaap.'Vinceee!!! Ga van me aaff !!!' 'Wakkeer woordeeenn!!' Schreeuwd hij heel hard terwijl hij op mijn been springt. 'Je kunt me ook gewoon wakker maken i.p.v. op me te springen Geak !' Schreeuw ik boos. Ik duw hem van me af en hij valt op de grond. Ik schrik ook wel een beetje van mijn reactie. 'Susan! Doe normaal.' Zegt mijn moeder boos. 'We wouden even gezellig met zijn vieren gaan eten maar laatmaar.' Zegt mijn moeder een beetje verdrietig. 'Nee, we gaan wel mee, Sorry!' Zeg ik. Als we de eetzaal binnen komen, zie ik Daan zitten. Die andere jongens zijn vast Nils, Rein en Owen. Ik doe alsof ik ze nog niet gezien heb, maar dan hoor ik iemand mijn naam roepen. Ik kijk achterom maar zie niemand. 'Andere kant!!´ Hoor ik. Ik draai me om en zie Daan naar me zwaaien. Ik moet wel een beetje lachen. Ik loop hun kant op en stel me voor aan Nils, Owen en Rein. Ze zijn erg aardig en Rein heeft een heel schattige stem! ´Ik moet gaan sorry, moet eten.´ Zeg ik. ´Eetsmakelijk!´ Roepen ze alle 4 tegelijk. Ik loop naar de tafel waar mijn moeder en broertje zijn gaan zitten. Ik zie dat mijn vader en moeder alvast eten hebben gepakt. ´Oehh, heb je een vriendjee??' Vraagt mijn broertje. Echt, hij bemoeit zich overal mee !! Mijn moeder en vader komen weer terug met een bord vol eten. 'Waar ging je nou zo snel heen?' Vraagt mijn moeder nieuwschierig. 'Naar Daan, Owen Nils en Rein. Mijn vrienden.' Antwoord ik. Snel loop ik naar een lange grote tafel vol met lekker eten. Dan komt er iemand naast me staan. Het is Daan. 'Aardige vrienden heb jij!' Zeg ik. Hij moet lachen. 'Ik kan er erg goed mee opschieten.' Zegt hij. 'Wat vind jij lekker?' Vraagt Daan aan mij. 'Schnitzel, en patat.' Lach ik. 'Dan neem ik dat ik ook.' Ik word een beetje rood, nooit weet ik zo goed wat ik moet zeggen als ik bij een jongen in de buurt ben. 'Wil je vanavond bij mijn kamer komen?' Vraagt Daan aan mij. 'Ja! Tuurlijk gezellig! Welk kamer nummer heb jij?' Vraag ik. 'Nummer 388.' Zegt Daan. 'Okee tot dan!' Zeg ik Daan loopt terug naar zijn tafel en ik kijk hem even na. Rein ziet het en knipoogt. Snel draai ik me om. Zou hij nu weten dat ik Daan leuk vind? Ik loop richting mijn tafel en begin te eten. Als we het eten op hebben gaan we een plekje zoeken aan het zwembad. 'Ik ga even naar de wc.' Zeg ik en ik loop naar binnen. Ik ga in de hal staan en pak mijn telefoon. Ik bel mijn beste vriendin op. 'Met Sophie.' Hoor ik. 'Hee, met Susan. Ik heb een vraagje.. ik heb vanavond een afspraakje met een hele knappe jongen in het hotel.' begin ik. 'Oeehh een knappe spaanse boy?' Vraagt Sophie. 'Nee, hij heet Daan. Maar wat moet ik allemaal tegen hem zeggen enzo? Zijn vrienden zijn er ook bij denk ik.' Zeg ik denkend. 'Gewoon lief doen, en geef hem af en toe wat complimentjes.' Zegt Sophie lachend. 'Oke dankjewell, love you lieverd !!' zeg ik dankbaar. 'Ojaa, Suus, zijn zijn vrienden knap?' Die Sophie, altijd achter jongens aan. 'Best wel.' Antwoord ik droog. 'Oke bedankt doegg nog fijne vakantie lieviee.' Ik loop weer terug naar het zwembad. 'Mam? Ik ga straks even naar iemand toe oké?' Vraag ik. 'Is goed lieverd.' Antwoord mijn ouders. Ik pak mijn spullen bij elkaar en loop naar onze kamer.

Reageer (4)

  • MS123456

    Wooh leuk, wil alsjeblieft nog een keer schrijven? $$
    Hij is zo leuk!!
    MAg ik misschien ook een rol in je verhaal?
    Ik hoop dat echt, maar ook dat je verder schrijft want je schrijft super DUPER super leuk!!!!!
    Dikke kus Fien

    1 decennium geleden
  • Elevens_Eggos

    snel verder please

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Super leuk snel door en mijn broertje heet ook vince en is ook heeeeel irritand maar snel door!!

    1 decennium geleden
  • x_Raisa_x

    Super leuk snel verderx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen