Voor me eerste Abbo een nieuw hoofdstukje!

'Hallo,Ik ben Carlisle.' Zei de man lief die voor mij zat. Ik zei niks ik was nog steeds bang. De man maakte me voorzichtig los van de tak. Toen ik los was sprong ik gelijk naar de andere boom toe. Daarna sprong ik op de grond en rende weg. Ze volgde me weer. Ik verstopte me achter een steen. Maar ze zagen me. Ik rende weer veder. Na een tijdje kwam ik bij een groot huis aan. Het was heel open en groot. Ik zag dat ze op een afstandje liepen en ik kom snel een boom in. 'Alice, Probeer jij straks om met haar te praten?'Vroeg de man die Carlisle heten. Ze liepen met zen alle het huis binnen. Is dat hun huis? vroeg ik me af ik denk het wel. Ik zat best laag in de boom. Een van de meisjes stond me aan te staren ze had korte bruine haren. Ik zag een grote oranje auto voor het huis stoppen. Er zat een jongen en een meisje in. Het meisje me bruine haren kwam naar buiten lopen en liep naar het andere meisje toe. 'He Bella!'Zei het meisje met de korte bruine haren. 'Hoi Alice.'Zei het andere meisje. Ze praten wat met elkaar. Het meisje die Alice heten keek naar mij. En de andere 2 keken ook naar me. 'Wie is dat?'Vroeg het meisje de Bella heten. 'We weten het niet we zagen haar toen we aan het jagen waren maar ze rent telkens weg als we proberen om met er te praten'Zei Alice 'Ze denk dat we haar willen doden of gevangen willen houden.'Zei de jongen. Kan die jongen mij gedachten lezen? En wat ruikt die Bella trouwens lekker ik denk dat zei een mens is... Zonder dat ik het kon bedenken sprong ik uit de boom en sprong ik op Bella. Maar die jongen en Alice pakten me vast. En Bella liep naar binnen.

Reageer (3)

  • Sonyara

    arme bella bijna dood door de dorst van Bree...

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    Jaa inderdaad! Je schrijft super Xxx

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen