Nieuw stukje.

Rachel.

Ik hoorde zijn woorden en fronste even, een plan? Zijn plannen zouden toch niet werken. 'En.. wat is je plan?' zeg ik ongeïnteresseerd en pak de borden die schoon zijn en ruim ze op in het keuken kastje. Een zucht vult de keuken. 'Waarom reageer je nou zo Rachel, ik meen het serieus ik heb echt een plan'
ratelt Niall achter me kaar, langzaam draai ik me om en bijt op me lip en schud me hoofd. 'Een plan, wat voor plan, zeg het dan' zeg ik een beetje gefrustreerd.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd had tegen Niall, maar ik sloot me nogal af van hem. 'Sorry' zeg ik super zacht. Algauw voel ik zijn armen om me heen en trekt hij me dicht tegen hem aan, een klein zuchtje verlaat mijn mond en ik sla ook mijn armen om die van hem heen. 'Vertel het maar' zeg ik naar ongeveer een minuut stil gestaan te hebben. 'We kunnen naar een ander land gaan, met z'n vieren.. een soort' hij bijt op zijn en ik kijk hem aan, wat voor'n soort? 'Een soort vakantie' hakkelt hij. Hij slaat zijn ogen neer. 'Ik en Zayn hebben genoeg geld om een huisje te kopen in een ander land' mompelt hij zuchtend. 'Het is misschien wel het beste voor ons allemaal' Ik schud langzaam me hoofd, een soort vakantie met z'n vieren? 'Dus we gaan misschien met z'n vieren op vakantie, voor heel lang? en dan moeten we een baan gaan zoeken?' mompel ik zuchtend. Niall haalt zijn schouders op. 'Iedereen moet het goed vinden, anders gaat het niet door' zegt hij zacht. Langzaam knikte ik, misschien was het wel slim maar misschien ook niet. 'Ik denk er over na Nialler' ik sla me armen rond zijn nek en druk een kusje op zijn mond en laat hem dan los en loop via de kamer naar boven toe, en loop Niall zijn kamer in. Straks waren de jongens wel iets met ons van plan? Want zo lang kende ik ze ook niet, maar zo mag ik er toch niet over denken? Hun hebben ons ten slotte wel gered, ik keek naar me been en zie de lelijke litteken waar de chip had gezeten. We leken wel een stelletje beesten. Ik liet me achter over vallen op bed en sloot me ogen, algauw viel ik in een diepe slaap.

____

Ik doe nog een stukje als ik 5 kudo's heb!
reactie zou ook leuk zijn?
en willen jullie volgend hoofdstukje een plaatje, van Niall of Zayn?

Reageer (1)

  • annae

    Haha zie nu pas dat er nog en hoofdstukje was super leuk ik helemaal blij dus hier weer een reactie en hoop nog snel op verder gaan dus mensen geef kudo anders duurt t zolang

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen