Sarah Host.

Ik hoorde iemand zachtjes neuriën, mijn ogen opende ik langzaam en zag wat licht ik voelde dat me ogen weer dicht vielen. 'Sarah?' hoor ik zachtjes, ik wilde weten wie me naam zei weer probeerde ik me ogen te openen. Langzaam keek ik door een gluur heen. Was dat mijn vader? 'Pap?' zei ik zachtjes met een schorre stem. En me ogen vielen weer dicht, wat was er gebeurd? Een deur hoorde ik open gaan. 'Dokter ze was net bij' hoorde ik me vader zeggen.
Een koude hand voelde ik om me pols en toen aan me hand, weer gingen me ogen open en nu stonden ze wat wijder open. 'Waar ben ik?' mompelde ik zwakjes en keek om me heen, me vader keek me aan en zag dat hij wat tranen in zijn ogen had. Was ik in het zieken huis? Alles was zo licht. 'Schat' zei me vader en hij omhelsde me, een kreun verliet mijn mond. Alles deed nog pijn, mijn hoofd mijn armen mijn benen, mijn voeten. 'Sorry' zei hij zacht, ik keek opzij en zag een jongen met krullen me aan kijken. Ik beet op me lip, wie was dat? Ik hoorde de dokter wat spullen pakken. Een zucht verliet mijn mond en al gauw vielen me ogen weer zachtjes dicht. 'Ga maar lekker slapen lief' zei de vertrouwde stem van me vader die een kus op mijn voorhoofd drukte. Ik kon me niks herinneren, waarom lach ik in het ziekenhuis? En wie was die jongen met de bruine krullen?

___
Sorry voor het kleine stukje,
wat vonden jullie?
Vond het leuk dat ik 3 abbo's had!
xx

Reageer (1)

  • Chuchote

    Bladwijzer! (;
    Ik ga zo snel mogelijk verder lezen ;) x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen