Foto bij 002

Enjoy.

Harry Styles.

Ik liep met de vader van Sarah de kamer uit en ik beet hard op mijn lip en haalde me hand door mijn haar. 'Wat was dat?' zei ik zachtjes, ik was helemaal verbaasd over net. Het liefst zou ik nu gaan huilen. 'Ze heeft niks gezegt' zeg ik zachtjes en voel de arm van haar vader om me heen. 'Ik weet niet wat het is Harry' mompelde hij. 'Maar het komt goed' zei hij en hij gaf me een klopje op me schouder. Ik knikte en we liepen naar de lift om wat in het restaurant te drinken. Gelukkig was er geen paparazzi. Toen we in het restaurant aan kwamen nam ik plaats en pakte ik gelijk mijn mobiel en smsde Niall.
Hey Niall, Sarah was net bij gekomen alleen herkende ze me niet echt, of zo kwam het over. Nu afwachten. Groetjes Hazz
Even staarde ik naar het bericht en drukte toen op verzenden wanneer er een dame aan kwam lopen. 'Mag ik jullie bestelling opnemen?' ze schonk me een glimlach aangezien ze me vast wel kende. 'Doe maar een cola' zuchtte ik zachtjes, en de vader van Sarah nam een pilsje zoals meestal. Na een tijdje kwam de dame weer terug en zette onze drankjes voor ons neer, ik nam gelijk een paar grote slokken van de cola, en ontving een smsje.
Hey, oke succes! en sterkte! Groetjes Nialler een zucht verlaat mijn mond. Dankje. stuurde ik terug en al gauw was mijn glas leeg. 'Is het goed als ik nog even naar Sarah ga?' hij knikte. 'Niet te lang ik wil over half uur weg' ik schoof mijn stoel aan en liep toen naar boven toe.

Voor haar kamer wacht ik even, en haal diep adem. Allerlei gedachten spoken er nu door me hoofd heen. Straks heeft ze geheugen verlies, en zou ze me nooit meer herkennen. Ik en Sarah waren nu al drie jaar samen, we hadden een jaar voordat ik one direction kwam. Het was voor ons allebei wennen, de paparazzi alles. Nadat ik alle moet bij elkaar geschraapt had opende ik voorzichtig de deur en liep naar binnen, en keek naar het bed en zag Sarah naar buiten staren, ze draaide zich om en keek me aan. Even schrok ik..

_____

Naar vier kudo's ga ik weer verder!

hoop dat jullie stukje leuk vonden.

Reageer (1)

  • Manonxxx

    +abo
    snel verder....
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen