Foto bij Home

Ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik ben gewoon in Londen.
Nee, ik ben niet gewoon in Londen. Ik ben in Londen mét de gast waar ik zo zot van ben.
Hoeveel geluk heb ik wel niet?
De tourbus stopt voor een hotel.
'Wat denk je? Zullen we hier blijven vannacht?' Fluistert Louis in mijn oor.
'Hier?'
'Niet leuk? Dan zoeken we een beter hotel.' Zegt Louis.
'Nee! Ik bedoel dat dit meer is dan ik verwacht had.' Louis knipoogt.
'Kom babe, i'll show you our room.'
Een lichte blos verschijnt op mijn wangen, de blos wordt alleen nog erger als de jongens beginnen met hun: oeeeeeh.
'Damn boys.' Fluister ik tijdens het uitstappen. Aan het gieren te horen hebben ze me duidelijk gehoord.

Zonder ergens op te letten neemt Louis me mee.
'Mister Louis.' Zegt de portier vriendelijk.
'Welcome back.' Zegt de receptionist terwijl hij de sleutel overhandigd.
'I see you brought a girl.'
'Not a girl.' Zegt Louis. 'My girl.' Opnieuw is het mijn moment om te blozen, waarom doet hij mij dit aan?
'I see. Chocolade of iets anders?' Vraagt de receptionist beleefd.
'No, we are good.' Zegt Louis voor hij met mij de lift in stapt.
'Ik kan niet wachten om met jou alleen te zijn.' Na die woorden drukt Louis zijn lippen teder en toch kordaat op de mijne.
'Ping.' Het geluid van de lift is overduidelijk, iemand anders wil er in.
Louis draait zich een beetje boos van mij weg en zegt niets meer tot we boven zijn.
Daar opent hij nog steeds in stilte de deur en sluit ze achter mij.
'What did i...' Louis laat me zelfs mijn vraag niet afmaken.
Zijn lippen zijn overal en ik begin te giechelen.
'Louis.'
'Sorry, i'm hungry.' Zegt hij vrolijk.
'Het is oké, wat denk je? Eerst een filmpje?' Vraag ik sluw.
'Oké, you're the boss.' Plagend duw ik hem in de zetel.
'No i'm not. Het is gewoon nog te vroeg om naar bed te gaan.' Zeg ik flirterig.
Louis' ogen flikkeren direct, hij beseft dat van uitstel geen afstel zal komen en dat hij straks alles krijgt.
'Louis?'
'Yes darling.'
'I love you.'
Louis trekt me naast hem op de zetel en kust me teder.
'Forever.' Fluistert hij in mij oor. Met alle moeite van de wereld laat hij me los en zet een film op.
Veel zien we niet, we kunnen maar niet stoppen met naar elkaar te kijken.

Reageer (2)

  • Glimlach

    Ahw! <3

    1 decennium geleden
  • Hood

    Ooooooooooooooooooooooooooooh! I totally love this! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen