Harry Styles.

Het was geen leuke week, ik had Sarah haast niet gesproken, of niet persoonlijk. Af en toe ging ik met haar vader mee, maar hoe kon ik het nou bewijzen? Hoe kon ik haar zo ver krijgen om te geloven dat ik echt haar vriendje was? Ik heb bijna een week lang niet goed geslapen, een paar uurtjes per dag, elke nacht denk ik weer aan Sarah, ze is gewoon me alles. En vandaag, vandaag mag ze naar huis. Naar haar vaders huis. Misschien kon ik naar haar toe gaan en bewijs laten zien?

Ik en Niall liepen naar boven toe, we moesten drie trappen omhoog in dit gebouw. Ik voelde de zenuwen door me lichaam gieren, ik had bewijs bij me. Mijn mobiel met foto's, brieven en weet ik het. Ja ik en Sarah schreven me kaar brieven toen ik zeventien was en zij zestien. Misschien raar, maar ik en Sarah hadden gewoon een leuke rare relatie. Even nam ik diep adem en keek naar de spullen die ik vast had en drukte de bel in, Sarah moest nadat ze bij gekomen was nog een week in het ziekenhuis blijven, voor testjes en alles bleek positief te zijn. Alleen moest ze nog een week of twee rustig aan doen. Aangezien ze toch een hersenbeschadiging had. Misschien dat er nog herinneringen terug zouden kunnen komen. Dit klonk ook positief, misschien zou er toch nog een lichtje bij haar gaan branden wat ik wel hoopte. De deur ging langzaam open en ik zag Sarah kijken. 'Oh hey' zei ze zachtjes en keek ons met een zwakke glimlach aan. 'Kom binnen' zei ze en opende de deur. Ik had geen idee wat er nu door haar hoofd om zou gaan, het liefst zou ik haar weer in me armen slaan maar ze zou het weigeren en me weg drukken. 'Waarvoor komen jullie?' zei ze en ze ging zitten op de bank en ik nam plaats in de stoel. 'Dit is mijn vriend Niall, ook van de band..' zei ik zacht en legde de spulletjes op tafel neer. Ik zag hoe haar ogen over de spullen gleden, misschien herkende ze iets. 'Waarvoor zijn die spullen?' zei ze en keek me aan. Ik beet op mijn lip. 'Di..- t is bewijs, van ons' zei ik zacht en ze keek me aan. 'Van ons?' zei ze zacht.
Ik knikte. 'Ja van ons ja'

____
Ik ga verder als ik weer kudo's bij krijg hihi.
of leuke reactie's!

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Zo moet alles weer gaan herrineren.
    Ik vind Harry echt zo zielig,
    Hij leeft nu gewoon in een twee strijd.
    Please snel verder...
    xxx
    i really love this story <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen