16 + stukje.

Rachel.

Ik mompelde zachtjes wat wanneer ik wat aan me lichaam voelde, ik opende met moeite me ogen en zag Niall zijn blauwe ogen me aan kijken en hij glimlachte schuin naar me. 'Hi beauty' hij drukte een kus op mijn lippen en ik glimlachte en kwam iets overeind. 'Ben ik in slaap gevallen?' zei ik nog wat slapend.
Hij knikte 'Ja' hij drukte een paar kusjes op mijn lippen, en toen in mijn nek, een rilling ging door mijn lijf. 'Heb je na gedacht?' zei Niall zacht in mijn oor en kwam naast me liggen, ik draaide me op mij zij en kniktte. 'Ja een beetje, ik denk dat aan ene kant wel een goed plan is, maar aan andere kant ook weer niet' fluisterde ik. Niall zag ik knikken. 'We hebben geen haast' zei Niall en kwam over me heen hangen en ik voelde zijn super lieve zachtte lippen mijn zachtjes kussen. Op de een of andere manier raakte ik er opgewonden van en begon ik hem van een zachte zoen naar een wat wildere en vurige zoen. Onze tongen vonden elkaar en begonnen een heftig vurig spel. Ik stopte en keek Niall aan en zag de geilheid in Niall zijn ogen. Hij trok vlug mijn hemdje uit en drukte een paar kusjes op mijn schouder en opende al gauw mijn bh en gooide die weg. Zijn ogen bestuurde mijn borsten, ik zag hoe hij zachtjes op zijn lip beet en voelde toen zijn lippen rond mijn tepel, ik hijgde zachtjes en zei zachtjes zijn naam. Het was fijn. Al snel duwde hij mijn broek naar me beneden en me slipje en begon met zijn duim rondjes te draaien rond me clitje. Ik begon harder te hijgen en voelde het bloed naar me schaamlippen stromen. 'Niall' ik kreunde toen ik een vinger, en toen twee vingers naar binnen voelde gaan, hij bewoog zachtjes heen en weer, en ik duwde hem van me af en trok nu zijn shirt en broek uit. Ik keek naar zijn enorme erectie en trok zijn boxer langzaam naar beneden wat hem lichtjes irriteerde. Ik drukte een kusje op zijn buik en hoorde hem al zacht kreunen, mijn mondhoeken krulden op en ik nam mijn hand zijn lid en begon zachtjes op en neer te bewegen. Hij kreunde wat me opgewonden maakte, ik nam na een tijdje zijn lid in mijn mond en zoog zachtjes aan zijn eikel en hoorde hem harder kreunen. 'Rachel' kreunde hij en ik stopte op tijd voordat hij kwam. Ik ging boven op hem zitten en kreunde toen ik hem in me voelde komen, het was weer even wennen na een tijdje droog te hebben staan. Ik voelde hoe hij mijn heupen vast paktte en me zachtjes op en neer bewoog, ik deed zelf mee en voerde het tempo wat op, dit voelde zo fijn, elke stoot kreunde ik, en steeds harder tot het punt dat ik kwam, een zalig gevoel vulde me lichaam een paar schokken en ik viel zachtjes op Niall. 'Ik hou van je Niall' zei ik hijgend toen ik op zijn borst lag en keek hem aan. 'Ik hou ook super veel van jou Rachel'

___

Ik heb een nieuwe story,
Stop Thinking and love me. Ik hoop dat jullie even kijkje willen nemen!
Maybe abbo? Als ik twee kudo's er bij heb, nieuw stukje!
x

Reageer (1)

  • annae

    Leuk b stukje zeg en er zijn nu al drie kudo en nummer vier komt erbij dus, waar komt t stukje sorry als, dit als, gezeur klinkt naar, wil gewoon graag verder lezen want vindt t zo leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen