Ik zie dat ik al 5 abbo's heb.
Ik word helemaal blij!!!!!!!!!
Vergeet niet om het kudo knopje soms te ontvoeren hij vind en niet erg!

Seth POV

De roedel zal nu vast woedend op me worden. Eigenlijk kan hem me niks meer schelen! Als iedereen boos word stap ik gewoon uit de roedel! Het meisje die ik net ingeprent heb stond me aan te staren. 'Hallo, Ik ben Seth.' Zei ik lief 'Ik ben Bree.'Zei het meisje bang. 'Niet bang zijn.'Zei ik. Bree rende weg. Ik probeerde haar achter na te rennen maar ze was te snel. Ik rende kei hard en ik werd een beetje boos. Toen veranderde ik een weerwolf. Nu kon ik net zo snel als Bree rennen. Ik rende zo hard als ik kon achter Bree aan. Bree struikelde over een van de vampiers die de we net hadden gebeten. Een man stond op. Ik hapte de vampier snel in zijn been en pakte Bree meteen op. Ik rende met er tot we bij een groot huis aan kwamen. Het rook naar vampier. Ik was nog maar 1 dag vampier en ik heb de regels nog niet geleerd. Er kwam een vampier naar buiten. Hij had blonde haren. 'Bree!' Zei hij blij. Bree stond op en liep naar de vampier toe.

Bree POV

'Ik dacht dat ik je nooit meer terug zou zien!'Zei Carlisle blij. Maar daarna draaide hij zich om naar de wolf. Ik keek ook. Opeens veranderde de wolf in een mens. Seth stond daar. De andere Cullens kwamen ook naar buiten. Seth stond bang te kijken want alle vampiers keken hem boos aan. 'Carlisle, Een andere wolf en hij heeft me gered van de Volturi!'Zei ik.

Reageer (5)

  • CullenBitch

    Snel verder!! <3

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    sweet:D:D snel verder,,, :S:S:S
    wil meer meer meer....

    1 decennium geleden
  • BOOKWURM

    Cutiess!

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    AAAAH SETH EN BREE ZOOOOOO SCHATTIG!! MOREEE

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    *heeft de kudo knop zojuist ontvoerd*
    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen