Foto bij chapter fourteen

'Ja, natuurlijk wil ik met je trouwen' antwoord ik op Harry zijn vraag. Veel fans beginnen te gillen en zijn aan het huilen. Harry schuift de mooiste ring die ik ooit heb gezien over mijn vinger en ik geef hem een zoen. Ik schuif ook een ring om zijn vinger. In de zijne zit geen diamant zie ik. Er volgt nog een lange zoen en weer beginnen fans te gillen. Ik denk aan mijn vriendin. ZE WEET NOG HELEMAAL NIET WAT ER AAN DE HAND IS. Ik ga Carmen meteen na het concert bellen. En Sanne bel ik ook. Ze zullen me vast niet geloven maar ik laat ze gewoon hier naartoe komen. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak zodra ik weer achter de coulissen sta. CARMEN! 'Met mij' roep ik door de telefoon. 'HAAI' gilt carmen. 'Je zult nooit geloven wat ik heb gezien' zegt ze daarna. 'Wat, wat, wat.? Trouwens ik moet jou ook wat vertellen' antwoord ik. 'Nou, Ik kocht de nieuwe hitkrant en er staat een foto in van Harry MET JOU. ZE ZEGGEN DAT JIJ EEN RELATIE MET HARRY HEBT' verteld Carmen. 'Dat ik ook zo' antwoord ik. 'Ik ben zelfs zwanger van hem' zeg ik daarna. 'Carmen ik bestel nu tickets voor je en kom zo gauw mogelijk hier naar toe!' schreeuw ik bijna. 'How how how, wacht eventjes dame. Heb je het gedaan met Harry?' vraagt ze. 'JAAAAAA' gil ik. 'Mijn eerste keer'. Perrie en Elanor kijken me raar aan. Ik leg eventjes mijn hand op het microfoontje in mijn telefoon en verontschuldig me. Perrie lacht en zegt 'maakt niks uit hoor'. Op eens ben ik er zeker van. Ik houd het kindje. Alleen weet ik nog niet wat Harry precies wil.

In de limo na het concert bestel ik de tickets op mijn iPad. Zo, nu kan Carmen hier naar toe komen. Ik bedenk net op tijd dat ik geen alchohol mag dus vraag ik of Liam me een blikje cola aan gooit. Ik vang het blikje en haal het lipje over. SHIT! Daar had ik even mee moeten wachten. De cola was geshaked en het spoot de hele limo door. Ik ben de enige die niet onder de cola zit als het blikje klaar is met spuiten. Louis en Niall bedenken zich geen moment en bewegen zich naar mij toe. Een paar seconden later krijg ik twee natte knuffels. Nu zit ik ook onder de cola. Ik zie chagrijnige gezichten en haal een grijns te voorschijn. De groep kijkt even naar me als Niall zijn aanstekelijke lach laat horen. De rest begint ook te lachen.

'Aaahh' gil ik luid als de chauffeur even achterom keek en we nog net kunnen uitwijken voor een vrachtwagen. Perrie laat ook een aanstellerig gilletje horen. Iedereen word bang als de auto begint te slingeren en de chauffeur zijn hoofd laat hangen....

Reageer (6)

  • caatjeXxX

    VERDER PLEAZZZZ :D

    1 decennium geleden
  • nancytjexxx

    verder en helemaal niet te korte hoofdstukken

    1 decennium geleden
  • sweetykisses

    Doe langere hoofdstukken!! VERDERRR VERDERRR(H)

    1 decennium geleden
  • Payno

    VEDER!!!! ;D
    x

    1 decennium geleden
  • yourimicky

    super leuk
    1. goeie schrijfstijl
    2. te korte hoofdstukken (maak niet uit)
    3. ga verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen