Sarah Host.

Ik keek met mijn ogen over de spullen, en pakte de foto's en keek er na, waren wij dat? Ik beet zacht op me lip en keek Harry aan. 'Zijn wij dit?' zei ik zacht, en gleed met me vingers over de foto heen. Het was toch onmogelijk? Ik kende deze jongen niet? Voor mijn gevoel had ik hem nog nooit gezien. 'H.. hoe kan dat' zei ik toen hij ja had gezegd. Ik beet hard op mijn lip, dit kon gewoon niet. Vlug kijk ik de foto's door, het was stil. Niemand zei wat, een zucht verliet mijn mond.
'Ik snap dat je het lastig vind' zei Harry, ik keek hem aan en knikte langzaam. 'Ja' mompelde ik zachtjes, het was moeilijk en lastig als je het niet kon geloven.
Ik legde de foto's weg en pakte de brieven die Harry ook had mee genomen, misschien dat ik het wat meer kon gaan geloven. Voorzichtig opende ik de enveloppe en haalde er een brief uit. Mijn ogen gleden over de tekst.

Hey aller liefste Harry,
Je bent nu druk bezig met de band, en ik mis je echt super erg.
Ik hoop dat je een super leuke tour hebt, maar ik moet je super veel missen, ook al spreken we me kaar bijna elke dag.
Maar dat is gewoon anders, ik mis je armen om me heen. En je kusjes. Je warme lippen.
Heel veel succes lief.
Ik hou super veel van je, dat moet je niet vergeten.

<3
Sarah Host.


De tranen rolde over me wangen heen, het was misschien wel iets maar ik kon het gewoon niet begrijpen. Waarom kon ik me dit allemaal niet herinneren? Ik veeg me tranen weg en kijk even naar Harry en zie ook dat hij tranen in zijn ogen heeft. Aangezien ze een beetje rood zijn en waterig. 'Sorry' snotterde ik en haalde vlug een hand door me haar heen en opende een andere brief.

Hey super hotte Hazza,
Ik mis je super erg! Nog een paar weken en ik zie je weer!
Toen ik bij je concert was afgelopen week was ik echt super blij, en over 3 weken en drie dagen kom je weer terug. Kan echt niet wachten!
Kan ik je helemaal aflebberen haha. Niet dat we dat vorige week hebben gedaan na het concert, en het hotel was ook leuk :$
Maar ik kan echt niet zonder je, besef ik nu.
Maar op school gaat alles super goed, ik hoef nog maar twee tentames en dan ben ik klaar, als ik die haal dan natuurlijk!
Maar ik ga hard leren en dan komt alles goed.
Ik schrijf je snel weer,
Dikke kus en loves <3

Sarah Host.


Weer had ik dit met tranen in mijn ogen gelezen, en stopte de spullen weg en legde ze op tafel neer. Moest ik dit geloven? Was dit echt? Was dit niet gewoon nep en dat iedereen een grap met me wilt uit halen? Ik kijk Harry aan en dan naar Niall, die ik me vaag nog wel wat herinner. 'Ik kan het niet geloven' zei ik zacht en haalde me neus op en keek naar me handen.

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Ze kan zich Niall wel vaan Herinneren maar Harry niet.
    Omg,
    please snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen