Foto bij Prologue.

Jade loopt vrolijk naar de radio toe om die vervolgens aan te zetten. Het was een warme lentedag en de zon scheen hun appartementje in. Een vrolijk liedje vult de kamer. Jade neuriet mee met het liedje terwijl Lucy een paar slokken van haar cola neemt. Vandaag was er niet veel bijzonders geweest. Beide hadden ze niets geplant en wouden vandaag lekker thuis uitrusten van de drukke week die ze hadden gehad. Jade slaat de bladzijde van de nieuwe CosmoGirl! om en begint erin te lezen. Net als ze Lucy iets wilt laten lezen dat over Justin gaat, gaat de telefoon. Lucy staat op en pakt de telefoon van het aanrecht. 'Met Lucy.' Lucy ademt diep in en luistert naar wat er aan de andere kant van de lijn word gezegd. Jade kijkt nieuwsgierig naar Lucy, die wel een heel vrolijk gezicht opzet. Als het liedje is afgelopen en Lucy nog steeds stil is, vraagt Jade wat er is. Ze hoort een man praten op de radio, over de wedstrijd waaraan Lucy en Jade eigenlijk voor de grap aan meededen. Je kon een vakantie van twee weken in Hawaii winnen. Terwijl de man praat begint Lucy breed te grijnzen. 'En hier is onze winnaar! Gefeliciteerd!' Zegt de man. Lucy lacht. 'O my god! Je wilt niet weten hoe blij Jade en ik zijn!' Jade hoort Lucy's stem twee keer, een keer in het echt en een aantal seconden later op de radio. 'Wat?' Jade staat op en pakt de telefoon af. 'Hebben we gewonnen?' Schreeuwt ze enthousiast in de telefoon. Lucy lacht breed en kijkt naar Jade. 'Dat niet alleen, ook hebben jullie beide een gratis vliegticket, heen en terug, en daarbij winnen jullie ook nog eens 200 euro aan shoptegoed!' Jade zet het op een gillen en Lucy besluit dat zij beter de telefoon weer over kan nemen. Terwijl ze nog even op de radio verder praten is Jade alweer een beetje gekalmeerd. Als het volgende liedje in zet, verteld Lucy het adres waar ze de kaartjes naartoe kunnen sturen. Ze weten beide nu al dat dit een vakantie is die ze nooit zullen vergeten..

Reageer (1)

  • Clingy

    OMG HAWAII ik hou van Hawaii en shoptegoed en deze story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen