Foto bij 007

Harry, je bent fk ealbhelabhla hot <3

Harry Styles.

Het waren drie dagen later, nadat ik bij Sarah was geweest, ik had niets meer gehoord tot vandaag dan, haar vader vroeg of ik even langs wou komen. En natuurlijk wou ik dat wel.

Ik stond wat zenuwachtig voor de deur, geen idee waarom ik moest komen. Misschien had ze zich dingen herinnerd, of wou ze me nooit meer zien. Nee dat is niet zo, toch? Ze wilde me toch nog wel zien? Ik voelde hoe ik al gauw klamme handen kreeg. Ik beet hard op me lip en drukte maar snel de bel in, misschien is het beter om het gelijk te doen dan dat ik hier lang voor de deur stond te piekeren. Na even gewacht te hebben hoorde ik de deur van het slot gaan en ging hij open, de vader keek me aan en glimlachte. 'Kom binnen Harry' zei hij, ik knikte en liep naar binnen. 'Ze zit in de woonkamer' hoorde ik haar vader zeggen, een zucht verliet mij mond 'Oke' ik liep naar de woonkamer en zag haar inderdaad zitten. Ze keek wat voor haar uit. 'Hey' zei ik voorzichtig en zag haar uit haar gedachten op schrikken. 'Hey' ze glimlachte zwak naar me en ik glimlachte terug, ik ging zitten op de bank en keek haar aan. 'Je vader vroeg of ik wilde komen' begon ik voorzichtig, alsjeblieft ga nou niet zeggen dat je niks meer met me te maken wil hebben, ik zag dat ze knikte. 'Ja dat klopt ja' zei ze.
De zenuwen gieren door me lijf heen en bijt hard op me lip. 'Ik had een idee' zei ze zacht en ze keek me aan. Vlug knikte ik, voor mijn gevoel was ik wat afwezig.
'Wat voor idee?' mompelde ik en bleef haar aan kijken, ik verdronk in haar mooie blauwe ogen en keek toen even naar me schoenen. Aangezien ik niet wist hoe zij over mij dacht. 'Nou mijn idee was..' stamelde ze ik keek haar aan en snapte het niet echt. 'Ja..?' zei ik voorzichtig. 'Mijn idee, was om.. om tijdelijk bij jou en de jongens in te trekken' fluisterde ze zachtjes. Ik glimlachte en knikte gelijk. 'Ja! Goed idee!' ze komt gewoon weer bij me in huis, ze komt weer terug! Zou dit de eerste stap zijn?

______

Weer nieuw stukje haha, oke!
ik ga weer verder als ik +3 kudo heb!
Of paar leuke reactie's

xx

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Wat een leuke idee.
    Pleasssssse snel verder....
    i really falling in Love with this story. xD
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen