Foto bij Boryuu the dragon trainer

Op het plaatje zien jullie Boryuu
Boryuu is 14 jaar oud net als de rest.
Hij heeft een Flygon,Dragonite,Gible bij zich.
Hij heeft zijn Axew thuis gelaten.
Men vind het over het algemeen moeilijk om zijn karakter te schatten.

Suno's vieuw

De 'boot' was meer een soort grote pont maar dan wel met een 2e verdieping. Natuurlijk was er ook een trainingsveld maar niemand gebruike hem op het moment. Het was vrij rustig op de boot, logisch het was avond. De lucht was oranje maar in de verte zag ik het al verkleuren naar blauw. Een prachtig gezicht en zo te zien vond Bulbasaur dat ook.
Terwijl we met z'n drieën op het bovendek leunde op de reling bedacht ik iets.
'Oi D.' Zei ik om Daisukes aandacht te trekken. 'Behalve met Red vechten, heb je verder nog een doel op deze reis?'
'Nou voornamelijk sterk genoeg worden om een waardige tegenstander te zijn voor Red.'
'Maar je hebt geen bepaalde pokemon nog op het oog of zoiets?' Vroeg ik. Daisuke schudde zijn hoofd.
'En jij?'
'Een pikachu vangen.' Grijnsde ik. Mijn pa kon een pikachu vangen en hem trainen tot een van zijn beste vechters, dan kan ik dat ook!
Daisuke keek blij verrast.
'Zozo een elektrike en dan ook nog een pikachu, je denkt toch niet dat je een betere electrictype trainer wordt als ik he?' Grapte Daisuke. Achter hoorde ik Rena gniffelen.
'En jij Rena?' Vroeg ik.
Rena dacht even na.
'Mijn doel voor nu is zolang mogenlijk jullie beide steunen.' Antwoorde ze glimlachend.
'HE!!!'
Verbaast keken Daisuke,Rena en ik naar het dek onder ons. Er stonden 3 mensen die de heisa veroorzaakte.
'Wat denk je wel niet?!' Riep een jongen van mijn leeftijd met spikey bruin haar.
'Neem je rust jongen.' Zei de jongen die tegenover hem stond.
'Ik had toch gezegt om je zak chips niet weg te gooien in het water!' Snauwde de spikey haar jongen.
'Dus? Jij kan niet bepalen wat ik doe!' Reageerde de jongen.
'Iedereen...iedereen die de oceaan vervuild krijgt met mij te maken!!!" Brulde de spikey jongen. Ik zag hij zijn lijf sidderde, blijkbaar betekende de oceaan veel voor hem.
'Alsof de oceaan van jou is. Kom dan als je durft!' En de jongen ging klaar staan om uit te halen. De spikey haar jongen echter haalde echt uit. De omringende paar trainers wilde ze uit elkaar halen zag ik. Ik sprong over de reling naar beneden. Ik hoorde een verraste kreet van Rena en Daisuke nog boven mij. Ik stopte de trainers die het gevecht wilde stoppen.
'Jij...jij weet helemaal niets!!' Schreeuwde de spikey haar jongen. De andere jongen keek hem alleen spottend aan. Spikey haar wilde weer uithalen maar ik greep zijn vuist. Hij keek me witheet aan.
Ik wist wat ik moest doen, een pokemon gevecht. Spikey haar kan niet weglopen op een boot maar moet wel zijn woede kwijt en waar anders kan hij zijn gevoel in gooien? Maar hoe kreeg ik hem zover om een pokemon gevecht te beginnen met mij?
'Ya know ookal heb je gelijk, je reageert wel wat overdreven.' Zei ik.
'WAT?!' Spatte de spikey haar en ook achter hoorde ik Daisuke en Rena verrast. Die waren blijkbaar via de trap eindelijk beneden gekomen.
'Dat ene zakje chips meer of minder maakt ook niet uit.' Het deed pijn in mijn hart om dit te zeggen want het kwetste de jongen maar anders zou hij zich niet meer op mij focusen.
Een vuist boorde zich in mijn wang en ik viel achterover. Bulbasaur stond meteen beschermend naast mijn zijde. Het was totaal terecht dat de jongen me sloeg. Ik keek hem aan.
'Ik daag je uit!' Riep hij. Ik grijnsde. 'Daar wachtte ik al op!'
Ik sprong overeind en sleurde hem mee naar het trainingsveld.
'Gible ik kies jou!' Riep hij en een Gible verscheen op het veld. Ik checkte mijn pokedex niet.
'Wat is jou naam?' Vroeg ik. De jongen was even van zijn stuk en keek me toen weer aan.
'Boryuu. En jij?' Vroeg hij.
'Mijn naam is Suno. En by the way ik meende het totaal niet wat ik toenet zij.' Verontschuldigde ik mij. Boryuu knikte.
'Had ik door maar ik kon mij niet inhouden.'
'Wat is jou band met de oceaan?' Vroeg ik maar Boryuu keek weg.
'Gaat je niets aan.' Zei hij bitter. 'Ga jij ook nog je pokemon kiezen of hoe zit dat?'
'Ooh ja sorry.' Ik greep naar mijn riem met de pokeballs. Tijd voor een gevecht met Heracross.
'Heracross kom eruit!' Riep ik en Heracross kwam energiek uit zijn ball om meteen op Bulbasaur af te vliegen en zijn honing op te zuigen.
'Heracross!!' Riep ik en Bulbasaur sloeg Heracross van zich af met vine whip.
'Hera hera.' Zei Heracross verontschuldigent.
'Gible doe je dragonrage!' Riep Boryuu en de dragonrage raasde op Heracross af.
'Heracross endure!' Riep ik. Heracross hoge verdediging zorgde ervoor dat de dragonrage amper effect had gehad.
'My turn! Heracross night slash go!' Riep ik enthousiast.
'Sandstorm Gible.' Zei Boryuu en Heracross werd van zijn stuk gebracht waardoor night slash totaal miste.
'En doe nu je slash!' Ging Boryuu verder.
'Ontwijk!' Riep ik maar het was al te laat en Heracross werd geraakt.
'Gible ga verder met body slam.' Zei Boryuu en wees op Heracross.
'Heracross gebruik je double team.' Ik was net op tijd en de body slam miste.
'Horn attack volle kracht vooruit!' Ik hief mijn vuist in de lucht. De echte Heracross verscheen en raakte Gible vol in de roos.
'Gible doe slash!' Riep Boyuu.
'Night slash Hera!' Riep ik en de aanvallen knalde tegelijk tegen elkaar. De twee pokemon waren even sterk en vielen achteruit. Maar nu kon ik Hera's snelheid gebruiken om de overhand te krijgen.
'Horn attack nu meteen.' Heracross vloog vooruit en Gible kon geen kant op. Gible schrapte over het dek. Ik keek naar Boryuu.
'En? Beetje je gedachten kunnen verzetten?' Vroeg ik want dat was immers het doel van dit gevecht. Boryuu gaf geen antwoord.
'Zullen we het dan hierbij laten?' Stelde ik voor. Boryuu kneep zijn ogen bij elkaar.
'Gible doe je dragonrage.' Gaf Boryuu als bevel. Gible sprong op en raakt Heracross vol aangezien die het niet zag aankomen. Vermoeit zakte Heracross door zijn knieën. Ik aaide hem over zijn rug.
'Je hebt het super gedaan, keer maar terug.' Zei ik.
'Ik vecht altijd voor een uitkomst.' Zei Boryuu. Ik stond op en keek hem aan. Boryuu was zo moeilijk te pijlen. Aan de ene kant zit hij vol frustratie maar aan de andere kant trekt hij zich niets van andere aan.
'Goed gevecht.' Grijnsde ik. Boryuu draaide zich om en wilde weglopen. Vlak voor de gang stopte hij nog even en zonder zich om te draaien zei hij.
'Mijn moeders as is uitgestrooid over de oceaan.'
En daarna liep Boryuu weg, mij in schok achterlatend.
Daisuke en Rena kwamen aanlopen. Rena sneep haar ogen fijn.
'Wat is er Suno?' Vroeg ze.
'Eh te ik hij, niets.' Bracht ik uit.
'Niets?' Vroeg Rena voor de zekerheid nog een keer. Ik legde mijn hand op haar schouder en glimlachde.
'Niets, hij is gewoon een goeie trainer meer niet.' Zei ik. Ik zag hoe Rena's wangen zachtjes rood aanliepen.
'Help!!!'
Werd er ineens over de boot geschreeuwd.
'Niet al weer.' Merkte Daisuke op.Een meisje rende onze kant op.
'De boot zinkt door de draaikolken!!!'

Tumtumtumtummmmmmm tja nu heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt voor het volgende hoofdstuk he?? maar ik moet jullie teleurstellen ik heb toetsweek dus echt geen tijd om te schrijven solly. mijn toetsweek loopt van dnderdag tot volgende week woensdag
oh and spoiler BORYUU WIL BE BACK

Reageer (3)

  • mangafreak

    Veel succes!!!
    Schrijf snel verder (als het kan)

    1 decennium geleden
  • witchygirla

    Succes met je toetsen. Boryuu klinkt best gaaf.

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    AWESOME!!;D

    snel verder;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen