Foto bij 2- Jade Natasha Liefers

Written by ©peepsrauhl

De volgende ochtend word ik wakker gemaakt door de vogeltjes die buiten aan het fluiten zijn en de zon die in mijn gezicht schijnt. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als ik me weer herinner wat er gisteren allemaal precies was gebeurt. Vanavond zouden we al met het vlietuig weggaan en morgen zouden we echt in Hawaii zijn! Ik ga rechtop zitten, laat mijn voeten in mijn roze konijnenpantoffeltjes glijden en rek me uit. Ik sta op en loop richting de keuken, waar Lucy al bezig is met haar ontbijtje. 'Goodmorning sexy.' Ik knipoog lachend naar Lucy en laat me op een stoel zakken. 'Lekker geslapen?' Vraagt Lucy grijnzend. 'Heerlijk.' Geef ik toe en ik sta weer op om vervolgens naar de koelkast te lopen en daar mijn fruitschaaltje uit te halen. Ik pak een vork en begin ervan te eten. Ik ga weer zitten. 'Hm, in Hawaii, zou je daar kunnen shoppen?' Vraag ik aan Lucy met volle mond. Ze grinnikt zacht. 'Natuurlijk wel.' Ik veeg snel wat fruit dat uit mijn mond viel van de tafel af en knik. 'Dan is dat het eerste wat we gaan doen.' Lucy knikt hevig haar hoofd op en neer en staat op. 'Ik ga me omkleden.' En met die woorden verlaat ze de keuken. Ik eet snel de rest van mijn fruit op en loop dan naar mijn kamer toe. Ik kan het best eerst mijn koffer verder inpakken, anders stel ik dat uit tot het moment dat we weggaan. Ik lach zacht om die gedachte en open mijn kledingkast. Ik besluit om niet zo veel kleding mee te nemen, omdat ik genoeg geld heb om daar iets nieuws te kopen. Als ik een aantal leuke kleren heb gevonden, gooi ik die in de koffer. Ik pak de rest van de benodigde spullen in en vind dan dat ik wel genoeg bij me heb. Ik kleed me snel om en poets mijn tanden. Ik bekijk mijn kledingkeuze even in de spiegel en zet dan een grote glimlach op. Als ik straks in Hawaii ben, zou ik het vestje uit doen. Ik begin ik mijn haren te stijlen, zodat het mooi glad is. Ik loop naar de gang toe en trek daar mijn jas aan. 'Ik ga broodjes halen bij de bakker voor straks!' Het was nu al half 10, en omdat ik alleen maar wat fruit heb gehad heb ik waarschijnlijk straks alweer honger. Lucy schreeuwt terug dat het goed is en zegt dat ik voor haar een choco-broodje mee moet nemen. Ik grinnik en stap naar buiten.

Reageer (2)

  • Clingy

    IK BEN HET EENS MET VERAHUA EN IK WIL OOK EEN CHOCO BROODJE

    1 decennium geleden
  • QueenBieber

    IK WIL OOK NAAR HAWAII
    VERDER
    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen