Foto bij 008

Wauw, is dit Harry's echte lichaam ? <3

Harry Styles.

De volgende dag nadat Sarah had gezegt dat ze bij ons in zou trekken stond ik weer voor haar deur, ik had de auto voor geplaatst zodat we haar koffer achterin de kofferbak konden stoppen. Ik drukte de bel in en die ging al snel open en ik zag Sarah en zag haar glimlachen. 'Hey' zei ze. 'Hey!' zei ik terug en gaf haar vlug een knuffel. Ik zag haar vader ook aan komen lopen en die knuffelde Sarah. 'Harry pas je goed op haar de komende week, of weken?' zei hij. Ik knikte. 'Ja dat doe ik' ik glimlachte zwakjes, ze pakte haar koffer en ik huifde me hand naar haar vader en pakte haar koffer over en liep naar de auto, en stopte de koffer achterin. En hield de deur voor Sarah open, en sloot hem wanneer ze zat. Zelf stapte ik ook in, en startte de auto. Een zucht verliet mijn mond, vanaf nu was ze weer bij me.

Ik stak de sleutel in het sleutelgat en draaide hem om, en trok de koffer achter me aan en keek naar Sarah. 'Nou dit is het' zei ik en glimlachte zwak naar haar. Ze knikte en ik zag haar wat om haar heen kijken. Zachtjes beet ik op me lip, en keek haar aan. 'Zou ik je kamer wijzen?' zei ik zacht. 'Of zullen we eerst wat gaan drinken?' vlug haalde ik een hand door me krullen heen. 'Laten we wat gaan drinken' glimlachte ze naar me, ik knikte. 'Fris? Cola ofzo?' vroeg ik aan haar en liep naar de keuken en opende de koelkast en pakte de cola fles alvast. 'Ja lekker' zei ze en ze plofde neer op de bank, ik pakte twee glazen en vulde deze met de cola, en liep toen richting de woonkamer en zette het glas voor haar neer. 'Alsjeblieft' zei ik en nam een slok van me eigen cola, en hoorde haar zachtjes dankje zeggen. Het was best stil. 'Hoelang zit je nou al in de band?' zei ze om de stilte te verbreken, best raar dat ze het gewoon niet meer weet. 'Twee jaar, bijna drie' zei ik en glimlachte zwak naar haar. 'Kun je een stukje zingen voor me?' zei ze super zacht. Ik voelde me wangen gloeien en knikte toen langzaam.

___
Klein stukje, sorry !
xx

Reactie?

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Nee, volgens mij is dat niet Harry zijn lichaam.
    Maar wauw weer super mooi geschreven.
    snel verder...
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen