De coördinator van Hits Parade assisteert bij het volgende:
- Publieksbeheersing (Uitsmijter Liv, Leuk)
- Zorgen voor de beroemdheden (Wat betekend dat?)
- Boekingsbevestigingen
- Productieondersteuning inclusief planning (o.O)
- Het schrijven van onderdelen
- Administratieve taken, indien nodig

“Wat is jouw opdracht?” Anna las mee over Livs schouder. “Hits Parade?! Dat is geweldig! Wat zal jij het naar je zin hebben!” Dat vond Liv ook. Ze had echt geluk gehad. “En jij?” “Kleding op de reportageafdeling. Klinkt goed. Ik vind kleding leuk---“ Anna werd onderbroken door een gil vanaf de andere kant van de tafel. Rebecca straalde en zwaaide haar papier in de lucht. Het was haar gelukt alle ogen op zich te vestigen en ze beschouwde de aandacht als een teken om haar nieuws te delen. “Het evenemententeam. Eerste opdracht: concert van Josh Cameron! O, mijn vader zal zo blij zijn.” Liv wilde kotsen. Ze werd ziek bij de gedachte aan Rebecca, die zich de komende maand over het concert van Josh Cameron zou verkneukelen. En de manier waarop Simon Brown naar Rebecca glimlachte terwijl ze met haar, haar zwaaide en maar doorging met haar lijzige manier van praten, was om razend te worden, en nogal walgelijk. Hij leek voor haar te vallen. Dat gold trouwens voor alle jongens in de ruimte. Liv moest toegeven dat Rebecca knap was. Maar ze was ook zo raar. Ze had blijkaar twee kanten. “Jij. Coördinator van Hits Parade”. O god, dacht Liv, heeft Simon Brown het tegen mij? “Ja meneer… eh, ik bedoel… ja, Brown?” Jij bent dit jaar de gelukkige.” Simon Brown stootte een piepende lach uit. “De coördinator van Hits Parade heeft het uitzonderlijke geluk om een unieke taak te vervullen. Je zit midden in de actie. “ Hij pauzeerde even, voor een dramatisch effect. “Als mijn assistente.” Meende hij het echt? Zou ze zijn assistente worden? De stand va zaken was zojuist veranderd van het beste naar het ergste. Anna greep Livs hand onder de tafel en kneep erin. Liv slaagde erin zwakjes te glimlachen en mompelde een bedankje voordat ze achter haar nieuwe baas aan de kamer uitliep om zich te installeren aan haar bureau voor de zomer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen