Foto bij 4- Jade Natasha Liefers

Written by peepsrauhl

Ik kijk uit het raampje naar buiten, waardoor er een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt. Het uitzicht hier is prachtig. Ik draai mijn hoofd om naar Lucy, die ook uit het raam kijkt. 'Ik heb er zo'n zin in hé?' We zaten ondertussen al een tijdje in het vliegtuig en morgen zouden we gewoon landen in Honolulu! De reis zou in totaal 24 uur duren en we zouden 3 keer moeten overstappen. Gelukkig was de volgende overstap pas over 14 uur. 'Ik ook!' Lucy lacht zachtjes. Ik grinnik en kijk weer naar buiten. Na een tijdje pak ik een tijdschrift en begin daarin te lezen.

Tijdsprong na de reis.
Ik loop samen met Lucy naar de ophaal-gate om daar onze koffers op te halen. Ik ben blij dat die verschrikkelijk lange reis er eindelijk opzit! Als we bij de gate zijn zie ik dat er al heel veel mensen zijn. Ik probeer me samen met Lucy door de mensenmassa heen te wringen om vervolgens bij de juiste lopende band aan te komen. We wachten totdat we onze koffers zien. 'Daar is de jouwe!' Hoor ik Lucy zeggen. Ik kijk op en zie inderdaad mijn knal-roze koffer op de lopende band staan. Ik wacht tot hij bij ons is en pak de koffer van de bagage-band af. Ik zet hem naast me op de grond en leun erop. Als ook Lucy's koffer er is lopen we naar de uitgang. We lopen naar buiten toe en een warme deken valt over me heen. 'Jezus wat warm!' Ik lach en kijk opzij naar Lucy, die knikt en alles even in zich opneemt. Ik zet mijn zonnebril op en sleur de koffer achter me aan om verder te lopen. 'Kom nou Lucy!' Ik lach en ze schrikt op uit haar dagdroom. 'I'm coming.' snel loopt ze achter me aan. 'We moeten met de taxi naar ons hotel.. Dus, waar is de taxi?' Ik kijk om me heen en zie dan een Hawaiiaanse taxi. Samen met Lucy loop ik er naartoe en vertel in het Engels tegen de man waar we naartoe moeten. Hij knikt en zet onze koffers achterin de taxi. Vervolgens stappen we in en rijden we naar het hotel. Here we are Hawaii!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen