Foto bij Liam voor Zucchero 16+



Liam POV

Na een lange dag vol interviews en repetities was het eindelijk tijd om te gaan slapen. De hele dag moest ik aan gisteren denken toen ik en Anouk samen gaan zwemmen zijn. Ik had haar moeten zeggen dat ik van haar hou maar durfde weeral niet. De jongens plaagden me er vandaag weer mee. Ik liep naar mijn bed en trok de dekens over me heen. Met mijn hand voelde ik onder mijn hoofdkussen waar een foto van Anouk lag die ik eens meehad genomen van toen ze haar foto's aan het opruimen was. Ze zou die foto toch weggooien dus kon ik hem even goed meenemen. Ik was zo naar de foto aan het staren dat ik niet eens doorhad dat Louis mijn slaapkamer was binnen gekomen. Zo snel als hij kon pakte hij de foto uit mijn handen en liep mijn kamer uit. "Kijk eens wat ik hier heb een foto van Liam zijn liefje Anouk!" riep hij terwijl hij verder het huis rondliep. De andere jongens die beneden zaten keken me raar aan. Met alleen maar mijn boxer liep ik door het huis. Louis was me altijd te snel af. Na een tijdje besloot ik het maar op te geven. Man die gast kon snel lopen. Ik slenterde maar terug naar mijn slaapkamer waar ik me vermoeit op mijn bed liet vallen. Even later hoorde ik mijn kamer deur open gaan. Degene die binnen kwam stak het licht aan. " Ben je nog wakker Liam?" vroeg Louis. " Ja wat moet je?" vroeg ik hem. Ik draaide me op mijn zij en Louis kwam naast me op bed zitten .In zijn handen Had hij nog altijd de foto van Anouk. "Ik geloof dat ik iets van je heb." zei Louis en hij stak de foto naar me uit. " Dank je." zei ik en pakte de foto van hem aan. Het was een tijdje stil. Zowel Louis als ik wisten niet goed wat te zeggen. Wat normaal weinig voorkwam. "Ze is best wel mooi." zei Louis opeens. Dat was een opmerking die ik totaal niet had verwacht van hem. Hij nam de dingen nooit echt serieus en nu opeens was hij wel zo. "Ja ze is het mooiste meisje die ik ken.". "Ik ga maar eens slapen morgen wordt weer een lange dag." zei Louis nog voor hij mijn kamer uitliep. Uitgeput liet ik me nog maals neervallen op mijn bed. "Slaapwel Anouk." zei ik en drukte een kus op de foto. Die ik daarna terug onder mijn hoofdkussen legde. Ik was zo moe dat het niet lang duurde voor ik in slaap viel. De deur bel ging opeens. Traag stapte ik uit bed. Met mijn ogen nog half dicht liep ik naar de voordeur. Als ik zag wie ervoor de deur stond waren mijn ogen direct open. "Anouk!" riep ik verast. "Liam!" riep ze blij terug. "Wat brengt jou hier zo laat op de avond?" vroeg ik haar. "Mijn ouders hebben weer eens ruzie en ik kon daar gewoon niet blijven. Ze waren met borden naar elkaar aan het gooien. Ik voelde me echt niet veilig." antwoorde ze. Ik wist dat haar ouders de laatste tijd veel ruzie maakten. Maar dat het zo erg al was had ik nooit gedacht. "Kom binnen." zei ik en deed de deur verder open zodat Anouk binnen kon. Ze liet haar uitgeput op de sofa vallen. En begon zacht een liedje te zingen. Ik ging naast haar zitten. "Wat zing je?" vroeg ik. "Everytime." antwoorde ze. Anouk zong verder. Man dit meisje kon prachtig zingen. Ik had haar namelijk nog nooit eerder horen zingen. Anouk had net gedaan met zingen toen Harry opeens dronken de kamer binnen kwam gewandeld. "Oh hey Anouk ik heb je gemist." zei hij en drukte zijn lippen op die van Anouk. Anouk deed alle moeite om hem weg te duwen. Wat haar maar niet lukte. Ik pakte Harry bij zijn arm en trok hem mee naar boven. Daar duwde ik hem zijn kamer in. Harry viel op zijn bed en niet veel later sliep hij al. Ik liep naar benden waar Anouk nog altijd in dezelfde houding zat als daarnet. "Sorry, Harry gaat veel naar feestjes en drinkt erveel en komt dan zo naar huis." zei ik. " Geeft niet ik heb dat al vaker meegemaakt met mijn vader. Je kan zeggen dat ik het al gewoon ben." antwoorde ze en er kwam een kleine glimlach op haar gezicht te voorschijn. " Als je wil kan je hier blijven slapen." stelde ik haar voor. "Ja dank je." antwoorde ze en ze gaf me een knuffel. Ik drukte een zachte kus op haar wang. Anouk schrok blijkbaar had ze dit niet verwacht. "Je zal wel bij mij op de kamer moeten slapen want de logeerkamer is vol met rommel." zei ik nog voor ze me los liet. Niet veel later verdween Anouk naar boven. Ik deed alle lichten uit en besloot dan ook maar te gaan slapen. Anouk haar koffer stond in de hoek van de kamer. " Als je wilt slaap ik wel op de grond hoor." stelde ik haar voor. " Neen je mag bij mij slapen hoor het is trouwens jou bed." antwoorde ze en ze sloeg de dekens wat opzij zodat ik erbij kon. Anouk legde haar op haar zij en ik sloeg voorzichtig mijn arm om haar heen. Tot mijn grote verbazing sloeg ze mijn arm niet weg. Anouk draaide haar om en drukte haar lippen op die van mij. Die had ik echt niet zien aankomen. Ik wreef met mijn hand over haar rug. Waardoor en zachte kreun haar mond verliet. Ik liet mijn handen onder haar topje glijden. Zonder moeite trok ik het uit en gooide het ergens in de kamer. Anouk trok even later ook mijn shirt uit. Ik had al vaak over dit gedroomd en die droom zou nu eindelijk werkelijkheid worden. "Je bent nog mooier dan in mijn dromen." zei ik en trok haar shortje omlaag. "Thnx." zei ze en ze liet haar handen over mijn borstkas glijden en stopte net aan mijn boxer. Ik pakte haar hand beet. En trok samen met haar mijn boxer naar beneden. Anouk begon me zacht af te trekken. Waardoor ik luid begon te kreunen. "Sht." zei ze en begon het tempo op te voeren. "Stop." zei ik tegen haar. En draaide ons om zodat ik nu boven op haar lag. Zonder waarschuwen kwam ik met een harde stoot in haar. We kreunden allebei zo luid dat de jongens het waarschijnlijk gehoord zullen hebben maar dat was op dit moment niet zo belangrijk. Ik had namelijk eerder van hun ook al zo dingen gehoord. Een paar minuten kwamen we allebei luid kreunend klaar. Ik liet me uitgeput naast Anouk neervallen. " Ik hou van je." fluisterde ik in haar oor. "Ik ook van jou." zei ze. Ik sloeg mijn arm terug om haar enzo vielen we inslaap.

Reactie's????
Sorry dat ik zolang niet meer heb geschreven.
xxxxx

Reageer (2)

  • Dahl

    Whoop Whoop
    Yesh, ik heb geluk. Dit is echt lief (:
    dankjewel:9~

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Aaawh, Anouk heeft echt geluk met deze One Shot!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen