Harry Styles.

Ik had Sarah haar kamer gewezen en we hadden samen pizza gegeten, en nu waren de rest van de jongens er ook. We zaten met z'n allen in de woonkamer. Ik beet zacht op me lip en zag dat Sarah steeds steeds naar Niall keek. Straks had ze weer gevoelens voor hem? Ik dronk me glas leeg, en zag dat Sarah op stond. 'Ik ga even douchen' zei ze zacht. We knikten allemaal en toen ze weg was keek ik naar de rest van de jongens. 'Dus..' zei Zayn en haalde een hand door zijn haar. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen, en nam stilletjes een slokje van me cola, totdat hij op was. Ik liep vervolgens naar de keuken waar ik een pilsje opentrok, en hem snel achterover atte. Algauw volgde er nog drie, met de rest dronken we nog wat, en ik voelde hem behoorlijk hangen. Een zucht verliet mijn mond, en ik stond op en liep naar boven toe. Ik was best moe. Ik liep naar Sarah haar kamer toe en plofte naast haar neer en een glimlach kwam rond mijn lippen. 'Hey' zei ze. 'Hey' zei ik zwoel, en streek een plukje achter haar hoor en bleef haar lang aan kijken, ze was echt damn hot. 'Wat doe je?' zei ze zacht en grinnikte ze zacht. 'Je bent zo.. mooi' zei ik en glimlachte. 'Oke..' zei ze en ze keek voor haar uit. Ik boog me verder naar haar toe en drukte een kus op haar wang. 'Harry wat doe je?' fluisterde ze geschrokken. En keek me aan, ik bleef haar alleen maar glimlachend aan kijken. Wat was er nou zo verkeerd aan een kus? Ik boog me weer verder naar haar toe, wat nogal lastig was omdat ze zelf ook steeds verder naar achteren boog. Ik drukte me lippen en hoorde een gil en mep in mijn gezicht. Ik keek haar verward aan. 'Harry?!' zei ze en ze keek me wat geschrokken aan. En was overeind gesprongen. 'S..so-rry' hikte ik en stond verward op. Wat deed ik nou verkeerd? Ik keek om en zag haar nog steeds me geschrokken aan kijken, ik liep wankelend de kamer uit en liep me op bed vallen, en voelde me zachtjes weer snikken. Waarom huilde ik nou? Ik was echt een mietje.


_________
Reactie? :)
Kudo?
xx

Reageer (3)

  • LoveYouNiall

    Aww dit is zo zielig!

    1 decennium geleden
  • ImagineDragons

    Je verhaal is amazing ! Je hebt er een abo bij! :'D

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Germ,
    ik vind Harry echt zielig.
    Huhm, je maakt me wel nieuwsgierig naar haar 'verleden'
    please snel verder...
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen