Foto bij Lieve 2.

Al deel 2. Lieve gaat naar haar vriend

De volgende ochtend toen Lieve haar kinderen na school had gebracht ging ze meteen naar Dennis haar vriend. Ze was gescheiden flak na de geboorte van Iris. Haar exman wou geen 2 kind meer maar Lieve wou apsoluut geen abortis plegen, dat vond ze moord. Dennis was al 2 jaar haar vriend, maar ze wouden nog niet gaan samen wonen want daar voor was het nog te vers. Ze belde aan, Dennis deed open. Kom binnen schoonheid zei hij, Lieve liep lahend na binnen. Dennis pakte haar jas aan. Hoe is het met je vroeg hij. Lieve draaide zich naar hem om zo dat ze tegenover elkaar stonden. Heel goed, zei ze en met jou vroeg ze. Dennis trok zijn schouders op, gaat wel. Lieve keek hem aan. Ze gingen samen op de bank zitten. Dennis zetten de tv aan. Lieve legde haar hoofd tegen zijn schouder op. Je mist je vader nog je zei ze. Dennis zijn vader was een jaar geleden gestorven hij was aangereden door een auto. Dennis aaide Lieve over haar hoofd en zuchte. Je hoeft je echt niet groot voor mij te houden zei ze toen ze recht ging zitten. Ze keek hem in zijn ogen. Dennis sloeg zijn ogen meteen weer neer. Lieve pakte zijn hoofd vast tussen haar handen en dwong hem dat hij haar aan keek. Zo bleven ze een tijdje zitten. Je weet toch dat je je voor mij niet hoeft te schamen zei ze, Dennis slikte er rolde een traan over zijn wang.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen