Foto bij 5-  Lucy Ray Cambell

Written by NaomixHoran

We kwamen aan bij ons hotel, en checkte in. "Dit hotel, vet groot man." zei Jade. "Ik vraag me af hoe onze kamer er uit ziet." zei ik. We stapte de lift in, en gingen naar de tweede etage. "Welke kamer?" vroeg ik. "Kamer 203, dat is hier." zei Jade. Ik knalde tegen haar aan, omdat ze recht voor me stopte. We schoten in de lach, en Jade maakte de deur open. We deden een stap naar binnen en onze mond viel open. "God damn, deze kamer is echt vet kikken!" riep ik. We liepen naar onze kamer toe, en gooide daar de koffer neer. "Zullen we gaan zwemmen?" stelde Jade voor. "Ja, kom, we kleden ons om. " Jade liep naar haar eigen kamer. Ik trok mijn bikini aan, pakte mijn tas in met de benodigde spullen, en liep naar de kamer van Jade toe. "Klaar?" vroeg ik. "JA!" riep ze. Ik grinnikte even, en toen kwam ook Jade, tip top in orde, haar kamer uit. "Sleutel." zei ik. "Ow, ja, wacht even." ze rende weer haar kamer in, en deed de sleutel in haar tas. "Oke, let's go." Eenmaal bij het zwembad te zijn aangekomen, zochten we een lekker plekje in de zon. "Lekker man." zei Jade. We legde onze tassen onder de stoel, en legde onze handdoek over de ligstoel heen. "Ga je mee zwemmen?" vroeg ik. "Ja, wacht, even mijn slippers uit doen." We deden onze slippers uit, en liepen rustig naar het zwembad toe. "Wie het eerste er in ligt!" riep Jade. We sprongen er in, en kwam net later dan Jade er in. "Yeah, gewonnen." zei Jade. Ik grinnikte. "Oke, dan betaal ik vanavond het eten wel." We begonnen even rondjes te zwemmen, toen we toch wel hele lekke jongens spotten. "Ze zijn wel knap." zei ik. Ik wees naar 2 getinte jongens. "Niet zo knap al Justin Bieber." zei Jade. Ik lachte. "En als Niall." stemde ik er mee in. We besloten om toch mar uit het zwembad te gaan."Ik heb echt zin in een ijsje man." zei Jade. "Ja, kom!" Ik trok haar van haar stoel, en we liepen naar het kleine open restaurantje. "Welk ijsje wil je?" vroeg ik. "Euhmm.... Twee bolletjes chocola, en jij moet betalen he." "Ja ja, ik know i know." Ik was aan de beurt. "Hi, how can i help you?" vroeg de vrouw. "Hi, two scoops of chocolate ice cream, and two scoops of startiatella ice." vroeg ik. Ze overhandigde mij het ijs, en ik betaalde haar. "Thanks." zeiden we. We draaide ons om, en botste bijna tegen de jongens van daar straks op. "Watch out!" riep ik. Als ik een ijsje wilde hebben, moest echt niemand, maar dan ook niemand aan mijn ijsje komen. "Ow, i'm sorry." verontschuldigde hij zich. Jade en ik wilde weer weglopen, alleen hielden de jongens ons tegen. "What do you want." zei Jade kill. "Just you're phone number." zei een van hen. "No way, you may be hot, but we don't even know you guys, so leave us alone." zei ik. Met die woorden liepen we weg. "Wat een creeps zeg." zei Jade. "Moet je kijken, kippenvel op mijn arm, en dan met dit weer." zei ik. "Ugh, ze mogen misschien knap zijn maar echt waar, toen ze vlak voor je stonden, kreeg je het gewoon koud." zei Jade. "Echt waar, maar ja, laten we van deze dag genieten, en goed uitrusten, omdat morgen gaan we shoppen!" riep ik. We gingen op onze stoelen liggen, genietend van de heerlijke zon.

Reageer (3)

  • Clingy

    Oeeeh wat een creeps

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Creepy guys, verder xd

    1 decennium geleden
  • Evaaaaa

    Scary dudes! Blijken dat natuurlijk Naill en Justin incognito te zijn!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen