Sarah Host.

Ik had best slecht geslapen, ik dacht steeds over wat Harry gister deed. Het was een lieve jongen, maar wat hij gister deed vond ik echt niet leuk. Aangezien ik het toch allemaal een beetje eng vond. Ik sloeg de dekens van me af en pakte de spulletjes voor de douche, en liep richting de gang om te gaan douchen. Ik opende de deur en sloot de deur achter me, en legde me spulletje neer en trok me slaap shirt over me hoofd heen. Ook trok ik me pyjama broek en me lingerie setje uit. Ik draaide de kraan open en ging er onder staan. Het was vreemd dat ik in een huis vol jongens zat.
Na een kwartiertje ongeveer gedoucht te hebben sloot ik de kraan weer, ik was meestal nooit van het super lang douchen. Ik stapte de cabine uit en pakte een handdoek en droogde me lichaam af. Ik hing voorover en droogde me haar, en sloot zuchtend me hoofd. Nadat ik droog was trok in me lingerie setje weer aan en net op het moment dat ik me bh dicht klik gaat de deur open en geef ik een gil. En trek snel een handdoek voor me en zie Niall knal rood worden. 'S-sorry' stottert hij en draait snel zijn hoofd weg, omg wat erg. Ik slikte en trok snel de deur dicht. Vlug draaide ik hem op slot. Damn waarom was ik nou die deur vergeten op slot te doen. Mijn hart ging echt als een gek te keer, zachtjes beet ik op mijn lip. Niall kwam me zo bekend voor, alleen geen idee waarvan. Ik trok me pyjama weer aan en liep naar me kamer waar ik me vlug omklede. Op de een of andere manier voelde ik me zenuwachtig, gelukkig was Harry nog niet wakker.
Want na gister, weet ik niet echt hoe ik moet reageren tegenover hem.

______
Laatste stukje voor vanaaf.
Als ik +2 kudo heb, schrijf ik morgen langer stukje!
En ik zie dat ik meer abbo's al heb. Top!

xx

Reageer (4)

  • Marly2801

    ik neem een abo!
    alleen wel zeggen als er 16+ stukjes in voor komen please ;)
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    +kudo
    please snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden
  • ImagineDragons

    Supergoed! :'D snel verder hihi !

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    Prachtig (; snelverderr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen