Foto bij Sienna Burke [16+]

Uitgerust open ik mijn ogen en wil me op mijn rug draaien, iets houdt me echter tegen.
Al snel merk ik dat 2 sterke armen me stevig omklemmen.
Ik wil me net voorzichtig omdraaien wanner hij in mijn oor fluistert.
'Good morning beautiful.' Louis? Oké, ik had het wel verwacht maar wat doet hij in mijn bed?
'Good morning, i think.' Zeg ik nog een beetje twijfelend. Langzaam laat hij mij een beetje los en draait me om.
Onze gezichten liggen nu nog geen 2cm van elkaar vandaan.
'Je sliep erg onrustig en ik kon je niet alleen laten. Hope you don't mind.' Zegt hij terwijl hij over mijn wang aait.
'No, it's oké.' Weet ik nog net uit te brengen.
'Ik was wel een beetje jaloers gisteren.' Gaat Louis verder.
'Hoe bedoel je?' Vraag ik terwijl ik probeer rustig te blijven.
'Die viezerik heeft iets gekregen wat ik maar niet krijg.' Zegt hij met een enorme pruillip.
Ik kan het niet laten en begin te lachen. Natuurlijk weet ik wat hij bedoelt.
'Oh Louis.' Zeg ik tussen mijn lachbui.
'Zal ik dat ooit krijgen?' Vraagt hij onzeker.
'Nee!' Zeg ik boos.
Louis wil uit bed stappen maar ik hou hem tegen.
'Wil jij dan echt dat ik je kus zonder gevoel om je daarna plat te spuiten?'
Pretlichtjes gaan weer branden in Louis' ogen. 'Dus je wijst me niet af?'
Met mijn hand streel ik door zijn haar. 'Nee gekkerd.' Zeg ik voor ik met mijn neus langs de zijne wrijf.

Ik wil niet te snel gaan, hem niet het gevoel geven dat ik goedkoop ben maar lang hou ik het niet vol.
Louis trekt me dichterbij en kust me passioneel.
Oké, ik moet het toegeven, Niall kust niet slecht maar aan Louis kan niemand tippen...
Even onderbreekt Louis de kus. 'I love you.' Fluistert hij in mijn oor.
Een rilling gaat door mijn hele lijf. 'I love you two Einstein.' Zeg ik voor ik mijn lippen weer op de zijne druk.
Zacht duwt hij me weg. 'Einstein?' 'Ja, het lijkt wel alsof je dat gisteren pas begrepen hebt terwijl ik écht duidelijke signalen heb gestuurd!'
'Oh... gaan we zo beginnen? Waren mijn signalen dan niet duidelijk?' Vraagt hij plagend.
'Ik weet het niet. Ik zou zelfs niet weten wat je nu wilt.' Zeg ik uitdagend.
'Wat ik wil? Ik ga je niet zeggen wat ik wil, ik zal het je laten voelen.'
Voor ik het weet ligt Louis bovenop me. Een spoor van kusjes kruipt van mijn voorhoofd naar mijn oor waar hij zachtjes in bijt.
'Heb je al een idee?' Fluistert hij voor hij zijn spoor verder zet. Zonder te antwoorden grijp ik met mijn ene hand zijn haren vast en met mijn andere zijn t-shirt. Razendsnel trek ik hem dicht tegen me aan.
'Geen idee maar dit is wat ik wil.' Fluister ik stout in zijn oor voor ik met mijn tong over zijn lippen ga.
Louis trekt zijn t-shirt uit waarna hij mij helpt om mijn jurk uit te trekken.
Opnieuw kust hij me passioneel. ZIjn handen zijn nu overal. Oh my god! Ik en Louis? De verboden vruchten smaken écht beter.

'Sienna?' Vraagt hij terwijl hij diep in mijn ogen kijkt.
'Louis.' Antwoord ik zacht. 'Beloof me als ik iets doe dat je niet wilt dat je me tegen zal houden.'
'Ik beloof het.' Zeg ik plechtig.
Louis neemt met twee vingers mijn onderbroek vast terwijl hij me blijft overstelpen met kusjes Wanneer hij het naar beneden wilt trekken hou ik hem tegen. 'Oké, dan niet.' Zegt hij lief. Nu hij het niet verwacht waag ik mijn kans en draai ons om, nu lig ik vanboven. Véél beter.
Verleidelijk maak ik mijn bh los en druk me dicht tegen Louis aan. Met zijn sterke armen plet hij ons nog dichter tegen elkaar terwijl onze tongen met elkaar versmelten. Wat een zalig gevoel het voelt bijna alsof we één zijn. Ik ga met mijn hand naar beneden en wrijf over zijn onderbroek... Yep hij is er duidelijk klaar voor. Zonder hem te waarschuwen trek ik de boxer short naar beneden.
'Show me what you got tiger.' Zeg ik uitdagend.
Opnieuw lig ik vanonder. Louis is zacht en teder terwijl hij bij me binnenkomt. De hele tijd kussen we terwijl onze handen overal zijn.
Geen idee hoeveel later het is wanneer Louis en ik ons hoogtepunt bereiken. Uitgeput en hijgend laat hij zijn hoofd op mijn schouder rusten.
'Je bent geweldig Louis.' Fluister ik hijgend.
'Jij ook.' Hijgt hij terug. Hij draait zich een kwartslag van me weg en blijft uitgeput op zijn rug liggen. Voorzichtig duw ik mijn hoofd onder zijn arm, hij legt zijn arm op mijn rug en ik laat mijn hoofd rusten op zijn borstkast.

Met zijn wijsvinger duwt hij mijn hoofd nog even omhoog en drukt zijn prachtige lippen op de mijne.
Na dit zalige gevoel vallen we opnieuw in slaap. Ookal weet ik niet in welke slaapkamer ik ben, ik wil hier nog niet weg...
In de verte voel ik hoe Louis het deken over ons heen trekt en over mijn rug streelt.
Het laatste wat ik denk voor ik in een fantastische slaaptoestand belandt is: 'Laat aub niemand binnenkomen, niet nu.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen