Foto bij Bij de Pattinson's

by LeinHoran

Jackie Lee Pattinson

Ik trok mijn haar strak naar achteren in een staart.
"Jackieeeeeeee, hurry!" riep Logan, die onder aan de trap stond.
"Almost done!" riep ik terug. Ik checkte voor de derde keer mijn make-up en holde de trap af. Ik griste mijn rugzak van de tafel. Met grote passen liep ik achter Logan aan naar de achterdeur. Van buitenaf was die niet te zien. Via een sluipweggetje liepen we naar een straat achter ons huis. Daar stonden onze fietsen, waarmee we naar school gingen, altijd geparkeerd. Niemand weet we wij echt zijn. Iedereen denkt dat we "Logan en Jackie Summer" zijn. Als er een ouderavond is, speelt onze nanny onze moeder. Niemand is ooit bij ons thuis geweest. Alleen Alex en Thomas dan. Zij weten hoe het echt zit. Tegen hun kunnen we erover praten. Wij hebben in ieder geval iemand!


Logan Jall Pattinson

Ik duwde de laatste tak opzij en zorgde dat hij niet tegen Jackie aankwam. Ik duwde mijn fiets, die in het sluipweggetje verstopt was, de weg op en wachtte tot Jackie klaarwas.
"Okee, are you ready?" vroeg ik voordat ik op mijn fiets stapte.
'Jep."
"Let's go then!" ik zette mijn voeten op de trappers en fietste richting school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen