Foto bij 011

Sorry voor late reactie,
ik was gister beetje bezopen haha, beetje heel erg maar oke!
Nu genieten van me kater, echt was zo erg gister ;c
maar hier stukje!

xx

Harry Styles.

Met een bonkend hoofd werd ik wakker, ik had een beste kater. Ik bleef even liggen en gooide de dekens toen van me af en trok een shirt aan en een jogging's broek. Even keek ik in de spiegel, ik zag er echt niet uit. Ik haalde een paar keer me hand door me haar heen en liep gapend me kamer uit. Ik zag Sarah net voor me de trap aflopen. Zachtjes beet ik op me lip en liep ook naar de trap toe. Ik liep achter haar aan, en zag haar aan tafel zitten. 'Morgen' zei ik en pakte een kom en schonk er melk in die al op het aanrecht stond en gooide een paar ontbijt vlokken er in. Ik ga tegen over haar zitten wanneer ze ook morgen voorzichtig zei.
'Goed geslapen?' vroeg ik en nam een hap van me ontbijt en zag haar knikken. 'Ja hoor' glimlachte ze zwakjes. 'Jij?' vroeg ze en ze keek naar me ontbijt,
ik wist dat ze s 'ochtends nooit at. Ik knikte. 'Ja, alleen nu beetje kater' ik lachte zachtjes en nam nog een paar happen en sloeg me armen over me kaar. 'Zullen we vandaag wat leuks gaan doen?' vroeg ik en rekte me even uit en een gaap klonk door het huis heen. 'Uhm, als jij weet wat we kunnen gaan doen..' zei ze zachtjes. Ik haalde me schouders op. 'Pretpark? vanavond uit eten?' ik lachte zachtjes, die dingen deden we vaak. Het was altijd gezellig. 'Misschien kunnen we naar een dieren tuin gaan?' ze glimlachte zwakjes. 'Ja leuk' zei ik en grinnikte zachtjes. 'Daar is het ook niet super druk' zei ik en nam een paar laatste happen van me vlokken en zag haar knikken. Het zou voor haar ook fijner zijn als het niet te druk is. 'Naar aapjes kijken' ik lachte zacht. En ruimde me mok op wanneer ik alles had op gegeten.
'Dus, de dieren tuin?' ik keek haar aan en zag haar knikken en glimlachen. 'Ja!' ze stond op en ruimde haar glas met water op. Ik keek opzij en zag Niall met een gapend gezicht binnen komen lopen, ik keek naar Sarah en zag dat ze hem aan keek. Zacht beet ik op me lip en liep toen weg.

____
Willen jullie keer pov Niall?

Reageer (4)

  • Marly2801

    Ja graag!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ja, Please.
    Snel verder...<33

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    Super leuk verhaal!
    abo + snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    Ik ben voor (; snelverderr xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen