Foto bij Chapter 7

Nieuw hooffstukje. Hope you like.
:D
comment? Kudo?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ArinaV

    Go Sif, wie had dacht gedacht van haar :P

    1 decennium geleden
  • Ninuturu

    cute

    1 decennium geleden
  • StarFishy

    poor loki
    meteen verder naar het volgende hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • WhiteTiger

    omfg i love this en nu komt een breekdekamerafscene in de vorm als je weet wat ik bedoel (cool)

    en Loki lijkt wel zo een avatar in z'n jotun vorm vind ik leuk :Y)

    1 decennium geleden
  • 1xmichellax1

    Neeh, het laatste hoofdstuk
    Ik kan wel janken(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    Plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies plies snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i reallllllllllllyyyyyy loooooovvvvvveeeee this story
    Dus ga plies snel verder(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen