Na Nandos zijn we naar huis gegaan. Harry en ik zitten nu op mijn kamer TV te kijken. Harry zit helemaal in het programma, x-factor. Stiekem bekijk ik hem, zijn krulletjes staan vrolijk alle kanten op, als hij lacht heeft hij schattige kuiltjes in zijn wangen en zijn zoetroze lippen zijn prachtig, so kissable. Hij is best dun, wat best logisch is, volgens mij krijgen ze heel weinig eten in dat weeshuis, misschien kan ik me vader overhalen om er voor te zorgen dat er beter voor ze gezorgt wordt. Zijn groen, blauwe ogen zijn prachtig. 'Louis? Kan je het zien?'Hij kijkt me grijnzend aan.'Uh what? ooh sorry ik ehm...' Harry schiet in de lach.'Its okay, Boobear.' Ik trek me wenkbrauw op en steek me tong uit. We richten ons weer op de tv, waar op dat moment twee jongens auditeren die totaal niet kunnen zingen.'O my god, dat was slecht.' Grinnik ik.'Klopt.' Grijnst Harry.'Louis, Harry! Eten.'Roept Holly, de keukenmeid. Harry en ik staan tegelijk op en lopen naar de eetkamer. We gaan aan tafel zitten en zien dat we spaghetti eten, me moeder zit ook aan tafel. En suprise suprise, mijn vader is er niet.'Waar is je vader Lou?' Mijn moeder antwoord al voor ik wat kan zeggen.'Hij is werken.' Zucht ze. Harry bijt op zijn lip en knikt begrijpend.'Ehm.. eetsmakelijk' Zeg ik een beetje ongemakkelijk.'Harry je gaat morgen mee naar school toch?' Harry kijkt naar beneden en knikt dan langzaam.'Waarom zo zenuwachtig?' Vraagt mijn moeder. Ik zie hem slikken.'Ehm.. nou.. op mijn school word ik genegeert, ze doen alsof ik en de andere weesjongens niet bestaan, en... als ze tegen ons praten worden we meestal freaks of losers ofzo genoemt.' Hij heeft tranen in zijn ogen.'Ach bij ons op school zou dat anders zijn, daar zorgen ik en de andere wel voor.' Ik grijns naar hem en zwak glimlacht hij terug. Ik werp een blik op de klok.'Zullen we naar boven gaan, ik moet nog huiswerk maken.' Hij knikt en we lopen naar mijn kamer. Hij gaat op mijn bed liggen en ik ga aan het bureau zitten. Ik pak me agenda erbij en kijk wat voor opdrachten ik moet maken.'Ugh, wiskunde daar ben ik slecht in.'Zucht ik. Harry staat op en loopt naar me toe.'Ik help je wel grijnst hij.'Even later zitten we beide aan het bureau en Harry is onwijs goed in wiskunde.'En dan moet je dit doen?' Vraag ik na een half uurtje.'Ja goed zo.'Knikt hij. Ik staar in zijn mooie ogen en even zijn we niet in mijn kamer maar op en regenboog met eenhoorns. Langsaam gaat mijn hoofd dichter naar de zijne, mijn ogen zijn nog steeds op de zijne gericht, ik zie een glinstering. Mijn lippen gaat richting die van hem. Als er nog maar een paar centimeter tussen onze lippen zit, worden we gestoord.'Louis William Tomlinson, nu nar beneden komen!'Hoor ik mijn vader roepen.'Damn it, just forget it okay, i'm sorry.' Zeg ik terwijl ik de kamer uit loop. Ik zag hoe droevig zijn ogen stonden toen ik dat zei, maar ik kon even niet anders. 'Ja pap?'Zeg ik als ik in de keuken sta.'Je bent een idioot, Louis.'Zegt hij.'Je bent er verdomme weer uitgestuurd vorige week. Hoe moet je het bedrijf overnemen als je niet eens aandacht schenkt aan school, snap je niet hoe belangrijk school is!' Ik rol met mijn ogen, mijn vader zeurt altijd dat ik ooit zijn bedrijf over ga nemen, wat ik dus niet van plan ben.'Ik wil niet je suffe bedrijf overnemen, en dat weet je dondersgoed!'Schreeuw ik en ik ren terug naar boven. Harry ligt in een bolletje op mijn bed en is zachtjes aan het snurken, ik grijns en druk een kus op zijn voorhoofd en ga naast hem liggen.

Ik zit dus nu The Hungergame te kijken en ik moest janken toen Rue dood ging :( she didn't deserve it. Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb... Iemand die ruzie gezien tussen The Wanted en One Direction, ik wist niet of ik moest lachen of somber moest zijn omdat het beide mijn favo bands zijn :$. Oke ik ben van plan een Q&A te houden dus stuur je vragen maar :D x

Reageer (3)

  • 1BVBlove

    Omg Loved it!!!! Snel verder! xD

    1 decennium geleden
  • CRAZYxME

    Haaaaai eindelijk weer geschreven jeej :)
    Ah bijna larry kiss :D

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • CRAZYxME

    Haaaaai eindelijk weer geschreven jeej :)
    Ah bijna larry kiss :D

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen