Foto bij 6- Jade Natasha Liefers

Written by peepsrauhl

Als de dag er op zit en het langzaam donker begint te worden, besluiten Lucy en ik om terug naar het hotel te gaan. Als we binnenlopen worden we vrolijk begroet door de knappe jongen achter de informatiebalie. We lopen door naar boven toe om ons daar vervolgens om te kleden voor vanavond. We hadden besloten om onze eerst avond hier door te brengen in een club. Ik had echt zin om uit te gaan. Ik doe een jurkje aan en doe vervolgens mijn haar. Niet veel later staan we buiten op de stoep te wachten op een taxi. 'Ik hoop dat ik vanavond een leuke jongen ontmoet.' Giechel ik terwijl ik opzij kijk naar Lucy. Ze lacht en knikt. 'Ben benieuw of de jongens hier op Hawaii nog een beetje knap zijn.' Als de taxi eraan komt rijden, stappen we in.

Niet veel later staan we op de dansvloer te dansen op de muziek die er word gedraaid. Als ik normaal bij een feestje ben, vraag ik aan de DJ of ze Justin Bieber willen draaien, maar nu lijkt me dat kinderachtig overkomen. Terwijl ik dans op de muziek van de nieuwe hit van Gustavo Lima voel ik twee armen om mijn middel. Snel draai ik me om om te kijken wie het is, en zie dan de jongen van vanmiddag weer. Ik duw zijn armen weg. 'What do you want?' Schreeuw ik boven de muziek uit. Hij kijkt me vragend aan, omdat hij waarschijnlijk niet heeft gehoord wat ik zei. Ik draai me geïrriteerd om en wil weer verder dansen met Lucy, maar zie dan dat de andere jongen van vanmiddag met haar danst. Ze probeert van hem af te komen, maar hij geeft niet op. Ik tik boos op zijn schouder waardoor hij zijn gezicht omdraait naar mij. Dan ziet hij dat ik het andere meisje ben en begint hij te grijnzen. Hij kijkt even naar zijn vriend en dan weer naar mij. 'What's up?' Hij kijkt me vragend aan. Ik schud kwaad mijn hoofd. 'Niets what's up, je moet ons met rust laten!' Hij houd zijn hoofd schuin en snapt niet wat ik zeg. 'Leave us alone!' Herhaalt Lucy me, alleen dan in het Engels. Hij begint het te snappen en haalt kort zjin wenkbrauwen op. 'But we wanna have some fun!' Hij laat Lucy los. 'Yeah, fun is good, right?' Zegt de andere jongen dan weer. Ik schud verward mijn hoofd. 'Not the kinda fun you want!' Ik zie dat ze in de lach schieten. 'What do you think about us? We're not like that.'

Reageer (3)

  • Clingy

    HET ZIJN NIALL EN JUSTIN IN EEN VERMOMMING

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen