Foto bij 012

Niall Horan.

Best vreemd, ik ging met Sarah naar de dierentuin in plaats van Harry. Waarom ik had geen idee?

We liepen naar de apen, af en toe keek ik naar Sarah, zacht beet ik op me lip. Ze leek eigenlijk nog steeds het zelfde als vroeger. Alleen anders, nou haar geheugen is anders dan die van ons. Zei herinnerd zich de dingen niet dat ik me herinner. Ik weet nog dat we een relatie hadden, het was net twee weken uit tussen Harry en Sarah en wij gingen alweer. Best erg, en ik voelde me ook schuldig, we hebben het een maand aangehouden. Maar het ging weer uit. 'Kijk' lacht Sarah en wijst naar de orang-oetang die voor de ramen hangt. Ik grinnik zwakjes, en lach. 'Hij is grappig' zei ik en keek Sarah aan, en keek in haar mooie ogen. Ik keek weer naar de orang-oetang. 'Zullen we wat lekkers gaan halen?' vroeg ik aan haar wanneer ik me buik voelde rommelen. Ze grinnikte zachtjes en knikte. 'Ja is goed' ik glimlachte en liep met haar weer weg bij de apen, ook al waren we daar maar heel even gebleven. Ik voelde me nog steeds best schuldig dat ik in plaats van Harry met Sarah mee ging naar de dierentuin. 'Wat wil je hebben?' vroeg ik aan haar en keek om me heen en zag af en toe een paar kraampjes. 'We kunnen een hele grote suikerspin halen?' ik keek haar aan en grinnikte zachtjes. Ze knikte' lekker, wel de roze' ik knikte. 'Natuurlijk' ik haalde me portefeuille te voorschijn, en keek naar de groten, de middelste vond ik al best klein dus ik nam de extra grote. 'Hallo kan ik jullie helpen' vroeg de man.
'Ja doe maar die extra grote suikerspin' de man knikte. 'Welke kleur?' vroeg hij en keek me aan. 'Roze' zei ik en keek even naar Sarah en glimlachte naar haar.
De man gooide de korrels in de bak, en al gauw hadden we een super grote suikerspin. Een glimlach verscheen rond mijn mond, ik betaalde de man en hij wenste ons nog een fijne dag. Samen liepen ik en Sarah naar een bankje ik plofte neer en nam een plukje van de suikerspin. Ik kon dit nooit eten,
me hele handen kwamen er altijd onder te zitten. 'Hoe voel je je eigenlijk?' vroeg ik aan haar. Even was het stil. 'Opzich.. wel goed' zei ze en glimlachte naar me. Ik knikte en we namen beiden nog een plukje. 'Mooi' zei ik en we bleven rustig van onze suikerspin eten en zeiden niets. 'Weet je Niall..' zei ze zachtjes. Ik schudde zacht me hoofd. 'Nee?' ik gooide het stokje op de grond en wreef me handen over mekaar omdat ze pikte. Ik keek haar aan maar ze zei niets. 'Wat?' zei ik zacht, en zag dat ze wat wilde zeggen alleen kwamen de woorden niet. 'Het klinkt misschien raar.. maar heel vaag ken ik jou nog wel' zei ze super zacht.
'Wat je herkent mij?' ik beet hard op me lip, waarom mij wel en Harry niet? Ik hoorde haar zachtjes snikken. 'S-sorry' snikte ze. Ik schudde me hoofd. 'Nee het maakt niet uit' ik sloeg me armen om haar heen, en hield haar tegen me aan. Ik sloot zuchtend me ogen, hoe kon dit? Nadat ze niet meer snikte opende ik me ogen en zag haar waterige ogen, ik haalde me duimen onder haar ogen langs, waardoor het daar weer droog was. Ik bleef haar aan kijken, en zag hoe ze dichter naar me toe kwam. UIt het niets voelde ik haar super zachte lippen op die van mij, en ik voelde dat ik langzaam verstijfde.


_______
Sorry voor late stukje,
ik kon niet op me laptop. En ik had straf! :(

reactie?
kudo? :D

Reageer (5)

  • Arquitecta

    neee niet hem zoenen ga snel verder
    +abo erbij

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    ogod.
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    ohh shit!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    Ohoh (; snelverderr xxx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    OH MY FREAKING GOD,
    Grr,
    Please snel verder....
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen