Foto bij Disorder 32.

You were warned... You were not alone... You were strong enough... You were not going to die... But now I can't promise anymore it's going to be alright. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • BloodySky

    Oooohw gosh, dat was... schokkend!!!
    Maar wel super geschreven!!!
    VERDER (H)

    1 decennium geleden
  • hopex

    Ik moet echt huilen bij dit stukje. Dit is zo een mooi verhaal :')

    1 decennium geleden
  • Cumberbang

    Wauw. Ik ben geen lange reactieschrijver. Ik ben überhaupt geen lange reactieschrijver. Maar jij verdient het. Ik heb tot nu toe al je verhalen gelezen, en zo nu ook deze. Waar ik trouwens zo even een abo op ga nemen. Hoe jij de dingen kunt beschrijven, hoe jij mij kunt laten ervaren hoe het is om zoiets door te maken.. Dat is een talent wat bijna niemand heeft. Maar jij wel. Jij kunt zoveel gevoel brengen aan simpele woorden dat het bijna tastbaar is.
    Ik heb zo'n respect voor jou. Voor jou en de moeite die je erin stopt om deze verhalen te vertellen. Ik weet dat het moeilijk is. Ik zou het zelf niet kunnen.

    Wauw.

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    Nee gewoon geen Larry porn, dat past geWoon niet, dan word het een ordinair verhaal.
    Misschien als Harry het overleeft en dat je een 5 jaar later ding doet wel, maar niet doen.
    Goedzo dat je er je eigen einde aan maakt, je moet niks tegen ze wil in doen.
    *zucht* Ik wou dat ik zo iemand als Lou had, dat je niet alles alleen hoeft te door staan.
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • punkrockx

    Echt zooo mooi geschreven!
    Ik heb hier gewoon geen woorden voor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen