Jason POV

'Godverdomme, G! Rustig aan, zei ik nog! Het zou me verbazen als ze nog bij me in de buurt durft te komen!' Ik was woedend. Ik had Cat zo snel mogelijk naar haar hotel gebracht, haar omhelst en beloofd dat ik met Gio zou praten, en dat zou ik gaan doen. Gio keek me kwaad aan. 'Je weet wat er volgende keer is gebeurd, Jason. Ze is niet goed voor je.' Ik snoof. 'En waar baseer je dat op? De dingen die ik zeg als ik slaap?'
Hij rolde met zijn ogen. 'Zo is het helemaal niet. Ze maakt je compleet afhankelijk. Dat is niet goed voor je, Jase. Vertrouw me-' 'Nee! Ik geef ontzettend veel om Cat, en jij houdt me niet bij haar weg!'
'Verdomme, van fouten moet je leren! Ze is niet goed voor je!'
Ik gromde zo ongeveer. 'Je moet hier echt mee kappen, jongen. Ik weet hoe ik.. eraan toe was. Maar ik ben er sterker uitgekomen.'
'Nou, als dat je beredenering is.. Wil je soms bodybuilder worden? Doe eens normaal! Het is alsof jij jezelf expres kapot wilt laten maken!'
Nu had ik er genoeg van. Ik greep Gio bij zijn kraag en duwde hem tegen de muur. 'Ik laat me niet 'kapot maken.' Ik geef om Cat, en ze zou me nooit pijn doen. Ze is beter dan..' Ik zuchtte en liet Gio zakken. Die sloeg zijn armen over elkaar en trok zijn wenkbrauwen op. Hij liep achter me langs en stopte toen zijn gezicht vlak bij mijn oor zat. 'Zeg het,' siste hij. 'Zeg haar naam, en vertel het me. Dat ze je kapotmaakte. Ik heb je gewaarschuwd, maar je luisterde niet. Je was verblindt. Zeg het.'
Ik draai me om en geef hem een klap. Hij viel op de grond en hield zijn hand voor zijn neus, die bloedde. Maar hij gaf niet op. 'Zeg haar naam,' gromde hij. 'Of ben je die vergeten?' Ik zakte in elkaar. 'Regina!' schreeuwde ik naar de grond. 'Ze heette Regina.'

Ik heb een sms-je. Hij is van Cat.

'Hi, kom je morgen naar het strand? Ik ga al bijna weg :( '

Het schuldgevoel wordt me bijna teveel als ik het sms-je lees. Wat is Gio toch een eikel! Dat ze me nog durft te sms-en. Ik denk even na en typ dan:

'Zeker weten! Ik kom wanneer je wilt. De laatste dagen worden geweldig. Ik hou van je '


~
Tnx voor de tips Sev, kheb t veranderd ;)

Reageer (4)

  • LovelyWorld

    Ahaha ik faal, ja, afhankelijk inderdaad :p
    Thanks for reading

    1 decennium geleden
  • Sevvalium

    afhankelijk* (denk ik)
    Ik moest heel even omschakelen hoor, met die pov van Jason maar heel leuk (:

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    Hahaha ik ga mijn best doen

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    NU nog een hoofdstukje! *Doet een kleuter na die boos is*
    Hahaha
    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen