Foto bij 7- Lucy Ray Cambell

Written by NaomixHoran

"Yoy guys aro so grose!" riep ik boos. Ik wilde op hem rammen, alleen hield Jade me tegen. "Laten we gewoon gaan." zei ze. We draaide ons om, en liepen weg. Eenmaal buiten, ademde wie diep in. "Dat was gewoon eng." zei ik. "Wat willen die gasten." vroeg Jade. "Sex, daar is echt het enige wat er door hun mogole kop heen gaat." We zuchtte. We waren de enige die buiten stonden. Wat was ik blij dat de discotheek naast het hotel stond man, maar dat kwam ook omdat het er bij hoorde. We liepen op slakke tempo terug naar het hotel. Opeens werd er een hand voor mij geplaatst, en mijn armen naar achteren getrokken. Schreeuwen had nu geen zin, niemand zou ons horen. Ik keek naar Jade, die vol dood angst naar me keek. We werden naar een steegje getrokken, en hard tegen de muur geduwd. "Listen, and nothing bad will happen." zei een van de jongens. Ik slikte, maar keek heb woest aan. "Who teh fuck, you think you are, you think it is fun, to rape two girls!" riep ik boos. De jongens lachten, maar keken toen heel boos. "Yes, we think it's fun, so, chould we start with you're best friend?" zei een van hun. "Leave her alone!" riep ik. "No, it's fun to see that it hurts you. But she will feel nothing. No that's a lie, she will feel just a little."zei hij sarcastisch. "No, let her go."snikte ik. Ik werd rus aan de kant geduwd, en sloeg mijn enkel om. De jongens stonden daar maar wat te lachen. Ik moet hulp roepen. "Some one, help!" riep ik. "Shut up slut." siste een van de jongens. Een van hun kwam dreigend op me aflopen. Ik voelde een harde klap tegen mijn wang. "If you don't listen, you're friend wil ne hurt even more." "HELP!"schreeuwde ik. Ik hoorde een gil van Jade, en keek haar kant op. Verdomme waarom hoorde niemand ons nou! Jade werd ruw bij haar haren gepakt, en ze gooide haar naast mij. Ik trok haar meteen naar me toe. "Look at that shit." grinnikte een van de jongens. Ik stond met moeite op. "And you think this is fun!"schreeuwde ik. "Yes, are you blinde or something." Wat een eikels. "You assholes!" "Are we going to play it that way, darling?" Je hoorde de sarcasme gewoon. "Just leave us alone."snikte ik. Ik werd werd weer naar achter geduwd, en viel hard op de grond. "Ik ben bang."snikte Jade. Ik kroop naar haar toe. "Ik ook." piepte ik. Jade werd van me weggetrokken, omdat ze moest staan. Na enkele seconde werd dat ook bij mij gedaan. "Get up." siste een van de jongens. Net op dat moment hoorden we gelach. Ik keek Jade aan, en zij knikte. Ik wachtte tot dat ze dicht genoeg waren. "HELP US, OVER HERE!"schreeuwde ik. Ik zag net dat Jade in elkaar zakte, en toen voelde in een hard iets tegen mijn slaap. Ik zag nog net dat er 8 jongens onze kant op kwamen rennen, en toen werd bij mij ook alles zwart.

Reageer (4)

  • Clingy

    OMG NO

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    HOLY SHIT verder!

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    FUCK, KOM OP! RED HUN!
    SNEL VERDER, OF IK KOM JE HALEN!!
    XxXx

    1 decennium geleden
  • sweetykisses

    Verder Naomi en Carmen jullie kunnen heel goed schrijven lovee jullie storiee <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen