Foto bij Op Zonnereis

Goudpoot zag zijn zus Zilverpoot bewusteloos op de grond liggen met daarnaast de krijger : Zwartvoet...

''Mrauuw wat heb jij gedaan!" De krijger schrok en keek goudpoot recht in zijn blauwe ogen. ''Verader!'' gromde Goudpoot en besprong hem. Vuur vlamdde in Goudpoot's ogen. Goudpoot hield de krijger tegen de grond gedrukt en verkocht hem een enorme krab midden in zijn gezicht. Zwartvoet schoptte met z'n achterpoten Goudpoot zo drie voslengtes de lucht in. Hard viel Goudpoot op de grond. Hij sloot zijn ogen en de tijd leek stil te staan. Ineens was hij in donkere ruimte en zag een goede vriend van hem die vroeger in de Schaduwclan zat voor zich. Zijn beste vriend Mistnacht stond voor hem. Mistnacht was al een tijd bij de Sterrenclan. '' Mistnacht , wat fijn om je te zien!'' ''Ik vind het ook fijn om jou te zien , maar bedenk wel dat deze krijger sterker is dan jou , wees slim. Daarom help ik je bij dit gevecht''. Ineens ging de tijd weer verder en stond Goudpoots vriend naast hem. ''Hoe kom jij hier?! Jij bent van de SterrenClan!'' De twee vrienden knikten en allebei begonnen ze Zwartvoet aan te vallen. Mistnacht teckelde de krijger naar Goudpoot , waardoor Goudpoot een grote wond kon maken in Zwartvoets flank.''MROAAAUUWW'' schreeuwde de krijger. Lichster hoorde het rendde naar het medicijnhol.

De krijger sprong op Goudpoot en de leerling kreeg bloed op zijn oor. Mistnacht beet de wit met zwarte kat , waardoor Goudpoot hem weg kon schoppen. Zwartvoet was zwaar gewond. ''Zwartvoet?!'' schreeuwde de leider. ''Goudpoot wie is die kat naast je?'' ''Mijn vriend van de Sterrenclan''. De Clan keek geschokken op. ''Ik ben Mistvoet , en u Lichster zult nu meer voorspoed hebben''. De leider knikte vriendelijk. ''Mistvoet?'' ''Ja Goudpoot?'' ''Wanneer kan ik je zien''. ''Wanneer je me het hardst nodig hebt ben ik er voor je''. De wit met donkergrijze kater sloot zijn ogen vredig en verdween in het niets. ''Mrauuww'' kreunde de krijger. ''Lichster?!'' ''Ik heb alles gezien...'' Lichtster bleef even stil. ''Warom vocht je met Goudpoot?'' De krijger wierp een blik op Zilverpoot die er bewusteloos bij lag. De hele Clan zweeg. Ineens deed de leerling haar ogen weer open. ''Goudpoot?!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen