Foto bij xxxxx

*Je naam is gewoon *jij/jenaam* kies zelf maar naam :p
*Je bent net 17 geworden
*Je woont in België in een huis *logisch* met je beste vriendin*Shana* (die 18 is) ((jullie ouders vonden het goed.))
*Jullie zijn allebei fan van tokio hotel, jij al wat meer dan Shana.
*Je bent stapel verliefd op Bill, Shana vind hem ook wel mooi,maar is op geen van de 4 verliefd.
*Jullie gaan allebei niet meer naar school, waarom nie? 't is fantasie he en daar hoort school nie bij:p[/red][/center][/i]

Lees eerst hierboven ^^ :p




Jij: Shanaaaa! sta nu toch eens op !
Shana: Hmmm
Jij: Ik wil gaan shoppen! anders ben ik zonder jou weg he!
Shana springt uit bed en loopt meteen naar de badkamer.
Als jullie allebei klaar zijn gaan jullie met de auto naar *KiesMaarWelkeStad*.
Nadat jullie veel winkels in en uit waren gegaan en veel hadden gekocht gaan jullie ergens in een café iets drinken.
Jij: Ik ga even naar de wc he.
Shana: okj sgoed.
Als je aan het wachten bent in de gang van de wc (xD) zie je een mega grote pooster van Tokio Hotel, er staat onderaan : 'TOKIO HOTEL KOMT OP 25/02 NAAR VORST NATIONAAL, WIL JIJ ERBIJ ZIJN? KOOP DAN SNEL TICKETS VIA DE BARMAN OF IN DE FREE RECORDSHOP' ('t is nu 18/02)
Je moet inneens niet meer naar de wc en loopt snel naar Shana.
Jij : WHAAA SHANAAAAHH! TOKIO HOTEL KOMT TERUG NAAR BELGIE,MYN GROOTSTE LIEFDE KOMT NAAR HIER!!!
iedereen zit je raar aan te kijken maar daar trek je je nu even niets van aan.
Shana vraagt nog hoe je dat weet en wanneer waar enzo.
Jullie kopen dan tickets en gaan tevreden terug naar huis.

De dagen gaan snel voorbij en jullie zijn jullie nu aan het klaarmaken voor het concert.
't is nog maar 9uur 's morgens maar jullie hebben altijd een paar uur tijd nodig om jullie klaar te maken ><
Als jullie uiteindelijk klaar zijn is het al 11.45uur.
Jullie vliegen in de auto en rijden naar vorst nationaal.
Het concert begint pas om 8uur maar anders staan jullie helemaal achteraan, en dat wil je niet(:
als jullie er zijn staat er al veel volk.
Dan rijd de bus van Tokio Hotel voorbij, je wou eerst snel erheen lopen maar Shana houdt je tegen.
Shana : Kijk ! iedereen is bijna weg, we kunnen snel 'voorsteken!'.
Jij : Whaa ja slim :p
jullie steken heeeel subtiel(ahumahum) voor en krijgen vuile blikken naar jullie toe gericht, maarja plaats vergaan is afgestaan.
Om 10voor 8 gaan de deuren open en jullie rennen zo snel jullie kunnen naar voor.
jullie staan op de 2de rij, juist in het midden! Je bent super blij maar ook zenuwachtig.
Dan hoor je Georg al spelen,Daarna ook Tom en Gustav.
Je wacht ongeduldig op Bill.



Sorry dat het saaj is mja tis het begin hea :$

Reageer (1)

  • darksunside

    het is juist leuk geschrevenxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen