Foto bij Ninety-Three

*Zoey Miller

Bezorgd klopte ik op de deur van de badkamer. Ik hoorde Harry grommen en besloot dat dat zijn toestemming was om binnen te komen.
Voorzichtig opende ik de deur. 'Harry? Gaat het een beetje?' Opnieuw gromde hij. Ik wandelde naar binnen en sloot de deur achter me. Hij draaide zich om en ik zag dat hij een prop wc-papier tegen zijn neus gedrukt hield. Auwtch. Zag er pijnlijk uit, wat het waarschijnlijk ook was.
'Sorry...' mompelde ik. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, jij hebt niets mis gedaan. Je vriendje daarentegen-' 'Ik heb hem weggestuurd.' viel ik hem in de rede.
'Je hebt hem weggestuurd?' herhaalde hij verbaasd. Zijn stem klonk al een stuk zachter en kalmer dan daarstraks. 'Waarheen?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb gezegd dat het beter was als hij gewoon weg ging, en dat deed hij. Ik weet niet waar hij heen is.' 'Naar een vriendinnetje waarschijnlijk.'
'Waarschijnlijk. Niet dat ik dat erg vind. Wat mij betreft gaat hij vreemd met heel de vrouwelijke populatie onder de 40.'
'Meen je dat nu?' vroeg hij verbaasd.
'Natuurlijk meen ik dat. Ik heb jou nu. Het kan me geen bal meer schelen met wie hij omgaat, zolang het maar niet een van mijn vriendinnen is. Of Ariana.' Bij de gedachte alleen al van Ariana met Trevor huiverde ik van afschuw. Ze kon dan wat moeilijk handelbaar zijn met z'n momenten en koppig als een steenezel, ze was een goede zus. Een die bijvoorbeeld nooit met mijn liefjes of ex-liefjes aan de haal ging. Waarschijnlijk was dat ook omdat ze vind dat ik met losers omga. De meeste van haar ex-lieven hadden 20 tattoo's en een torso om u tegen te zeggen. Zou Trevor ooit iets bij Ariana geprobeerd hebben? De gedachte leek te belachelijk voor woorden, maar hij was een bedrieger met een hoop teveel testosteron en zij was niet bepaald lelijk... Met een schok besefte ik hoe belachelijk dit was. Ariana zou het me verteld hebben als hij avances bij haar had gemaakt.
'Oké, maar ik zou het toch niet leuk vinden in jouw situatie.' 'Waarom niet?' 'Omdat vreemdgaan niet alleen een deuk geeft in je relatie maar ook in je trots. Ik zou me vernederd voelen.'
'Maar ik niet, ik bedrieg hem met jou. We staan zeg maar quitte.' Hij kwam iets dichter bij me staan terwijl hij antwoordde. 'Niet echt, jij bent feitelijk maar 1 keertje vreemdgegaan, wie weet hoeveel keer hij wel niet.' Ik grijnsde toen ik besefte waar hij op aanstuurde. 'Dus je vindt dat we het nog een keertje moeten doen om echt quitte te staan?'
'Precies, ja. Laten we wraak nemen.' grijnsde hij terwijl hij een arm om mijn hals sloeg. Hij zag er echt uit als een kwajongen met zijn blauw oog en zijn ondeugende grijns. Plotseling proestte ik het uit van het lachen. 'Moet je ons nu eens zien: ik met mijn manke poot en jij met je verminkte gezicht. Wat een koppel!' 'We zijn soulmates.' grinnikte hij.

Zalig Pasen!

Reageer (2)

  • LStyles212

    hahah het is al geweest, maar ik hoop dat je toch nog een fijne pasen hebt gehad,,
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    jij ook een zalige pasen en ga snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen