Foto bij |O46| 31-08-1888

Sorry voor de enorm lange wacht, ik had even een pauze genomen met alles omdat er nogal veel is gebeurd de afgelopen maanden, en dan is het niet heel erg verstandig om aan zo'n zware story te werken.
Maar ik ben weer terug en heb met alle liefde de story weer opgepakt, want m'n handen jeuken om het af te maken! xP Ik heb zo veel ideeën en eindelijk zijn we op de al zo bekende datum: 31 augustus 1888. Voor degenen die bekend zijn met seriemoordenaars zal de datum vast bekend voorkomen, of voor degenen die de film From Hell hebben gezien.

Ik ga voor de rest niets verklappen, ik wil alleen kwijt dat ik het supertof vind dat ik geen abo's heb verloren en dat jullie toch de moeite waard hebben genomen om te reageren! Ik zal de komende tijd veel energie in The Dope Show en NINE THOU steken en de rest van mijn quizzen en story's op een laag pitje zetten.

Heel erg bedankt voor jullie toffe reacties!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Kiriyama

    aahh het begint steeds spannender te worden ;3
    I like it~

    1 decennium geleden
  • Des

    Ojo ZACK IS BACK BITCHEZ iedereen is de sjaal. Ben benieuwd wat Gio gaat doen....succes Eye je bent de bana

    1 decennium geleden
  • Maboroshi

    .. Geen inspiratie om een normale reactie te geven D:
    en gewoon "Snel verder!" typen is niet bepaald mijn ding.. --soms dan, als ik haast heb x'D --
    En nu heb ik een toch wat langere reactie geschreven, haha!
    Snel verder! :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen