Foto bij Chapter 1

Het eerste hoofdstuk van mijn story...
Hope you like it!
-xxx-

“Heey, met Anna, ik ben er nu even niet, maar spreek een berichtje in en ik bel je terug!” Robin drukt zuchtend af. Dit is nu zeker de tiende keer dat hij haar belt. Ze neemt nooit op als ik bel! Maar als zij belt en ik niet meteen opneem… , denkt hij boos. Het is de laatste week van de zomervakantie en hij heeft Anna nog steeds niet gezien. Hij wil graag met haar afspreken want hij heeft een verrassing voor haar. Dan kan die verrassing maar wachten tot volgende week, denkt hij mokkend. Anna is Robins beste vriendin, al vanaf ze 5 jaar zijn. Maar deze zomer heeft hij haar nog steeds niet gezien. Zuchtend hijst hij zich recht en loopt naar de spiegel. Jezus hoe zie ik eruit, denk hij, terwijl hij zijn haar dat alle richtingen opstaat, terug in model probeert te duwen. Een volgende zucht verlaat zijn mond wanneer hij merkt dat het verloren moeite is. Logisch dat Anna me zo niet wil zien, grinnikt hij bij zichzelf. Anna was altijd zijn lagere school vriendinnetje geweest. Zijn ouders hadden haar altijd leuk gevonden en omgekeerd gold dat ook. Anna was zijn gevoelig punt, ze betekende zo veel voor hem dat hij het zich niet kon indenken dat de vriendschap ooit voorbij zou zijn. Zo’n meisjes als Anna, zo zijn er echt geen twee. Hij zuchtte nog eens. Waarom nam zijn beste vriendin haar gsm toch niet op! Hij miste haar zo ontzettend! Sloffend gaat hij terug in de richting van zijn bed en na nog een laatste zucht laat hij zich nog eens achterovervallen. Wanneer hij iets hoort kreuken, schiet hij meteen terug recht. Robin neemt zijn dekbed van zijn bed en ziet een briefje…

Sorry Rob, mijn gsm is kapot. Probeer me niet te bellen want da’s verloren moeite.
Vrijdag picknick-date in het park? 13u, ik zorg voor al het lekkers
xoxo Anna


Robin glimlacht. Picknicken was echt hun ding. In de lagere school gingen ze standaard elke vrijdag met heel de klas picknicken. Anna en Robin hadden deze traditie in de middelbare school voortgezet. Een grinnik ontsnapt uit zijn mond. Anna haar gsm is kapot, waarom verbaast hem dit toch eigenlijk niets. Haar vorige GSM was in de wc gevallen, en die daarvoor had ze tegen de muur gegooid omdat ze wilde testen hoe stevig die was. Hij schudt zijn hoofd en haalt zijn hand door zijn haar. Hopelijk krijgt hij het vrijdag wél in model.

Reageer (2)

  • Leeyum4Everr

    Da is omda ik da int midden wou zetten, ma da is dus nie egt gelukt ;) xx

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    superleuk! vanwaar komt de center in het midden van het hoofdstuk?? hha xp snelverderr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen