Foto bij Choice 152

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (51)

  • Magicsongzz

    OMG ik ben gisterenavond beginnen lezen aan je story en ik ben er helemaal weg van! (H) ik ziet nu al hier, khb gewoon heel de tijd doorgelezen en apmer geslapen vanacht! GA SNEL VERDER AUB!
    En ik hoop echt dat ze terug bij Louis komt, die passen veel beter. Ik vind Aaron, maar wat te braaf...
    Love your story! (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    of aaron dringt haar toch ff aan om naar kantoor te komen, loopt ze daar lou letterlijk tegen het lijf. (ze gaat de bocht om of komt de lift uit en dan boem klaps bam tegen elkaar). hij begint te praten en alles, maar weer niet dat aaron er ook is. die staat dan om de hoek nog of als juul hem niet mee wilde naar binnen, moest hij van haar in de auto blijven maar zag dat juul haar tas achter liet. dan komt hij haar achterna om te brengen en dan ziet hij haar met lou.
    OF ze laat haar tas in de auto liggen inclusief mobiel, en dan wordt er gebeld. 1x raden door wie.. :)

    oke en nu houd ik mn o-zo grote mond en ga ik de knop knuffelen. ookal ben ik nog steeds ziek. ciao

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Bamss, bye bye ring..
    Oke, en nu mijn theorie: Ze is opeens zwanger, heeft bijvoorbeeld de pil niet genomen of het werkte niet meer of gwn een foutje. Of het werkt opeens niet samen met alcohol, weet ik het. Maargoed, ze is opeens zwanger, en dat kun je natuurlijk niet verbergen. Ze trouwt met Aaron, paar maanden later groeit haar buik. Maar Aaron wilde altijd het zekere voor het onzekere; terwijl Juul gewoon de pil nam haalden ze er ook altijd een condoom bij. Dus het was altijd veilig. EN dus moet ze zwanger zijn van Lou.. En tsja, dan? Bye bye A, helloo L :)

    1 decennium geleden
  • Fliine

    Hmm zou wel voorspelbaar zijn als Louis de ring heeft, maar zou het wel spannend maken.
    Ik vind dat Louis 'n beetje zijn best moet gaan doen voor haar. En Aaron ook.
    Zou ook wel spannend zijn als ze vreemd blijft gaan, ook op de dag van de bruiloft nog (nohhh, ik ben te gemeen)
    Nee. ik vind Aaron te lief. moet ze niet doen. foei

    1 decennium geleden
  • louistea

    oehh spannend snel nog een stukje?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen