Enjoy!

Halverwege de picknick besluit Anna dat het de perfecte gelegenheid is voor haar verrassing. “Ik heb een verrassing voor jou! Je gaat het geweldig vinden!” Ze veert op en loopt naar haar tas, waaruit ze een enveloppe tovert. Ze is zo benieuwd naar zijn reactie. Hun reis naar Londen is al lang gepland, maar de activiteiten liggen nog niet helemaal vast. Daarom dacht ze dat het een perfect idee was om Robin (zijnde voetballer), een pleziertje te doen. Wanneer ze dus in Londen zijn, is er blijkbaar een voetbalmatch van Chelsea. En hoewel zijzelf niet helemaal into-voetbal is, gunt ze hem wel die ene avond. Robins ogen lichten op. “Oooh” doet hij melig. Als reactie port Anna hem in zijn zij, waarna er een kort kreetje ontsnapt uit zijn mond. “Ga je nog kijken wat erin zit?” glundert Anna. Robin doet de envelop open en straalt. “Oh, Anna… Dit is geweldig! Je bent de beste!” Hij drukt een zoen op haar slaap en kijkt haar blij aan. “Echt, bedankt Ans”. Glimlachend kijkt ze hem aan. “Voor die ene avond mag je van mij zoveel over voetbal praten als je wil. Maar wel slechts voor die éne avond.” knipoogt ze. Hij grinnikt.

“Oke, nu mijn beurt”. Anna kijkt hem verbaasd aan. “Hoezo jouw beurt?” “Je dacht toch niet dat jij de enige was met een verrassing? Volgens mij heb ik die van mij zelfs eerder gekocht!” grinnikt hij. Anna straalt. Ze houdt ervan om cadeaus te geven, maar vindt het zeker zo leuk om er te krijgen. Robin neemt op zijn beurt een envelop uit zijn tas en legt die in haar handen. Nog voor hij iets gezegd heeft, is Anna al druk bezig met het openen van de envelop. Hij lacht. Soms is ze toch echt niet te houden. Als ze wat erin zit eruit neemt, valt haar mond open van verbazing en daarna ontsnapt er een korte gil uit haar mond. “Oh My God! Rob! Dit is echt geweldig! Komaan, serieus? Dit is… AWESOME!!” Robin lacht. Hij weet dat ze een die-hard fan is van One Direction. Daarom heeft ook hij voor hun trip naar Londen de concerten eens gecheckt. Enja, de rest kan je zelf invullen. Het belooft een leuke reis te worden.

Reageer (2)

  • Leeyum4Everr

    Dankuu! xx

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    pieoe wioeoe!! leuke story gesignaleerd!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen