Foto bij Choice 154

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (40)

  • X_justme

    Awww louis!!!

    9 jaar geleden
  • Miesmuizer

    woow nu ik dat terug lees snap ik mijn gedachten echt niet...

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG ZO HYPERRRRRRRR!!! DAT KOMT DOOR DE LIEFDE VOOR DEZE AKJHFJLKIAYHFAKASFASDHGFASKJ FACKING AMEZING SWAGGER YOLO KOEKIEMONSTER LOULIET STORYYYYYYYYYYYYYYYYYYY AAAAAAAAAAAAAAKLDGYFAJFHSJDKFJAOE SORRY IK DRAAI DOOR *ADEM IN ADEM UIT ADEM IN ADEM UIT* OMG HET LUKT NIET NU BEN IK DOOOD! *VALT DOOD NEER* ALLEEN LOULIET KAN ME HELPEN!!!!!!!
    IRENE KOM IN ACTIE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SORRY VOOR DEZE OVEROVEROVEROVEROVERHYPERACTIEVE REACTIE VAN MIJ MAAR IK HOU ZOOOOOOO FACKING VEEL VAN DEZE AWESOME STORY!!!!!!!!!
    OKE IK BEN NOG STEEDS DOOD!
    I WANT LOULIET PORN! ANDERS GA IK DIT NIET OVERLEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
    AKSFLKWAJHALKJ;GZJ KZGHFKALHUFOKIJAGFL AL MIJN LIEFDE VOOR EVERYBODY VAN DEZE STORY (DUS JOU EN HARRY EN LOUIS EN JULIET EN LIAM EN ZAYN EN ELOISE EN EDWARD EN EN EN EN ALLE LEZERS VAN DEZE STORY!) (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    DAT IS AL MIJN LIEFDE VOOR HEN!!!!! VEEL HEA!
    woow eva cool down.... rustig, geen stress ook al weet je dat louliet porn nog lang gaat duren
    Nee nee raak niet in paniek het komt wel goed schatje (jij:omg zeg je dat nou tegen jezelf? ik: ja er moet toch iemand zijn die me kalmeert...... oke irene denk maar OMG denk maar OMG dat heb je wel verdiend na zo'n spastische fangirlende hyperactieve na supersad hoofdstukje maar gewoon een true lover van LUST OR LOVE || LOUIS TOMLINSON ja oke ik weet dat ik raar ben maar dat ben ik altijd als ik savonds hoofdstukjes lees, voor de rest is alles ok met mij hoor!(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)
    Doei lieverds hier een lekkere lebbber van mij kusjeeeeeeeeeeee(K)

    1 decennium geleden
  • AshHisBandana

    Ik heb zo'n medelijden met Lou!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Ocharme Louis.. Hij was zoveel beter voor haar! Haha jaa sorry persoonlijke voorkeur, Aaron is ook wel lief maja

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen