Foto bij The End...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • BlueJays

    Hi Amber,
    Ik was dus echt al heel, heel, heel, heel, heel lang geleden begonnen met het lezen van dit verhaal (toen ik begon met lezen was het verhaal in elk geval nog bezig en ik zie nu dat dit hoofdstuk al 4 maanden geleden geplaatst is, dus ik heb er behoorlijk lang over gedaan), maar ik heb het nu EIN-DE-LIJK uit! And I loved it!
    Ik moet zeggen dat ik het echt ontzettend leuk vond om eigenlijk steeds weer een klein stukje van dit verhaal te kunnen lezen (en dan natuurlijk wel steeds weer doorklikken omdat ik niet kon stoppen met lezen) en dat ik dit verhaal waarschijnlijk daarom best wel ga missen ): Ik vond de laatste hoofdstukken van dit verhaal echt ontzettend mooi en gevoelig geschreven en eerdere hoofdstukken hebben me juist keer op keer weer aan het lachen gemaakt. Ik vind het echt heel lief dat Liam en Ally toch echt samen zijn en gaan trouwen (hoewel 17 eigenlijk best wel jong is om je te verloven, maar het is wel heel lief in dit verhaal (: ).
    Ik vond dit stukje trouwens heel mooi:

    Hij is net zoals de lucht die ik inadem, de zwaartekracht, de zon…

    Dat viel me toevallig op (:
    Er waren ook stukjes in het verhaal die ik best heftig vond, maar ik vond dat je het wel echt mooi geschreven had!
    Ik had ergens gezegd dat als ik dit verhaal had uitgelezen, ik een lange reactie achter zou laten, en ik denk dat het ongeveer een lengte als dit wordt, omdat ik maar geen hoop zinloze dingen hier zal gaan schrijven die jouw superverhaal helemaal onderdoen. Je schrijft écht goed and I really loved reading this story!
    Groetjes, Charlotte (:

    1 decennium geleden
  • annae

    Aah echt zo super mooi verhaalbik heb het gewoon binnen 12 uur uitgelezen en ben amper gestopt met de lach op mijn gezicht en heb mn broer als die er zou zijn en nietvweg was een paar keer wakker gelachen want soms waren de kronkels in haar mind en ook dus de jouwe hilarisch!! Ook knap dat je me harrdop laat lavhen btw meestal gebeurt dat niet dus hoezee voor jou!!
    En dat einde eindelijk zit t ze weer mee en zijn ze beide weer hun gekke zelf die voor niks bang zijn en weer lekker om elkaar heen draaien!!
    Kortom dankje voir dit top verhaal met rare kronkels en bewegingingen die ttoch logisch blijven en hilarisch zijn echt heel goed!!
    Ps moet ik echt geloven dat dit je eerste verhaal is t is daar way to much goed voor!!
    Pps sorry voor de echt totaal logisch reactie...
    Ppps ben hetvmet je nederlands leraar eens over je scgrijfstijl niet dat ik weet wat t is maar t klinkt goed dus dat klopt bij je schrijfstijl!!
    Pppps sorry dat dit veel te lang en veel gebrabbel is
    Ppppps tenslotte bedankt voor t me zo aan t lachen maken!!

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Ik voel me echt een tuthola want ik was abo's aan het verwijderen en toen deletete ik deze per ongeluk O.o
    MAAR IK BEN WEER OP DE NAAN GEKOMEN

    EN OMG WAUW
    IK HEB HIER DE HELE TIJD ZITTEN HUULEN EN WAUW JE SCHRIJFT ZO GOED EN HET WAS ZO ZIELIG EN ZO LIEF EN WHEEEE NU IS HET AFGELOPEN :(

    Echt super verhaal <3
    x

    1 decennium geleden
  • woepie

    lieve lieve Amber
    van jouw verhaal was ik een liefhebber
    ik heb er elke keer enorm van genoten
    ik vond uw verhaal interessanter dan de pinguins van madagaskar die spelen in boten
    mijn rijm inspiratie is nu echt op
    maar ik wil je toch nog effe zeggen: je verhaal is echt top!!

    1 decennium geleden
  • ultionem

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,
    kei cute
    sorry voor mn hele late reactie
    telkens als ik tijd heb doet q het niet
    en als ik geen tijd heb wel ;/
    mooi einde
    maar lag het aan mij of is dit einde halve poëzie ;)
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh,
    ik ga vanavond naar het circus
    sorry, ben er ee beetje te enthousiast over
    jeeeeeeeeeeeeeeeeej
    ga je verhaal wel missen
    maar gelukkig heb ik die ander nog :D
    love you
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen