Foto bij Sixty-seven

Even voor de duidelijkheid, ook dit verhaal nadert tot zijn einde. Voor de examens wil ik het afgerond hebben, zodat ik me niet meer hoef te richten op dit verhaal. Ik denk dat twee verhalen dan gewoon te veel is, dus schrijf ik dan alleen nog maar aan mijn Ziall. Er komt daarna wel weer een nieuwe story, eind Mei/begin Juni. (Een Niall story, geen bromance, gewoon met een meisje) Maar dat horen jullie dan wel. (Na Ziall zal er ook nog een story komen waarin Niam én Ziall zit, maar dat doe ik pas als mijn Ziall story afgelopen is. Flinke plannen dus, dat word nog wel een keer duidelijk) Tot zover, verdient dit reacties? Best een lief hoofdstukje toch? Ik heb nu twee weken tentamens dus schrijf misschien iets minder, probeer het wel hoor! Dus, doe je bestttt met reacties en kudo's, en ik word meer gemotiveerd om een nieuw hoofdstukje te schrijven!!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • JellyBuddy18

    Hahhha arme Hazz!

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    Ik heb wel medelijden met Harry eigenlijk..
    Maar Niall houdt van hem.

    1 decennium geleden
  • CatNippedX

    Ik heb nu toch wel medelijden met Harry, ook al bedoeld Niall hier niks mee...

    1 decennium geleden
  • NotAHumanBeing

    Ik hop echt dat harry niet te jaloers wors!
    haha gewelsig stukhe! awh wat leuk dat de oudes van niall toch zijn gekomen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen