Foto bij 9- Lucy Ray Cambell

writte by NaomixHoran

"Kom schijterd, uit bed jij." Ik duwde Jade een beetje van het bed, stapte toen ook maar het bed uit. Ik zag even een paar zwarte vlekjes voor mijn ogen. "Ugh, heb jij ook zo'n hoofdpijn?" vroeg ik aan Jade. "Ja, ik ook, maar zullen we wat gaan eten?" zei ze. We hoorde alle twee mijn maag knorren. "Als ik nee nou zeggen, zou mijn maag er niet mee eens zijn." zei ik grinnikend. We liepen naar de keuken toe, waar Ryan zat te eten. "En, hebben julle goed kunnen slapen?" vroeg hij. We gingen ons zitten, en pakte een warm broodje. "Ja, ik heb wel echt diep geslapen, alleen wel barstende kop pijn." zei ik. "Ja, je hebt-." zei Jade. Ze wees naar mijn oog. "Je hebt daar een blauwe plek zitten." zei ze. "Heb jij jezlef al niet in de spiegel bekeken." Ik wees naar haar slaap, waar een blauwe plek zat. Ze keek om zich heen, en blaaf hangen bij de spiegel. "Wow." zei ze. ik grinnikte om haar reactie. "Lekkere droge reactie Jade." zei ik. Ryan grinnikte. "Zouden jullie het leuk vinden om even de stad in te gaan." stelde Ryan voor. "Of willen jullie terug naar julie eiegn kamer, om uit te rusten." Ik keek naar Jade, de haar schouders ophalen. "Ik heb niet echt wat je zegt, 'hoofdpijn tot je er bij neervalt' pijn." zei Jade. "Ik ook niet, en ik wel de stad gaan verkennen hoor." zei ik. Jade aakte een instemmend geluidje. "Maar als nog moeten we naar onze eiegn kamer, om ons om te kleden." herinnerde Jade zich mij. "Och ja. Helemaal vergeten." zei ik lachend. "Nou, dan zie ik jullie over een uurtje in de lobbie?" stelde Ryan voor. Jade en ik knikte instemend, aten snel ons eten, en liepen snel in de shirts, terug naar onze kamer. "Hij krijgt zijn shirt straks wel weer terug." zei Jade. "Ik ben douchen." zei ik. "Ja, niet te lang, ik moet ook nog." riep Jade me nog na. Ik deed de kraan aan, en sprong snel onder het warme water. "Lucy, je tien minuten zijn om!" riep Jade van de andere kant van de deur. Ik grinnikte, spoelde mijn conditioner uit, en stapte uit de douche en wikkelde een handdoek om. "Je kunt." zei ik, en Jade rende de badkamer in. Ik droogde me af, en trok vandaag maar gewoon een simpel setje kleding aan. Ik deed een knotje in, deed mijn vans aan, en deed een beetje make-up op. Ik at nog wat fruit, en keek wat tv, omdat ik op Jade moest wachten. "JADE, BIJNA KLAAR!" riep ik. "Ja, ja, ik kom, ik kom." mompelde ze. Jade had zich ook maar wat simpels aangedaan. "Ik ben klaar, let's go." zei ik. Jade pakte haar tas, en deed haar zonnebril op. We stapte de lift in. "Weet je waar Ryan me aan doet denken?" zei Jade. "Nou?" "Aan een goede vriend van Justin." Ik keek haar aan, en trok een wenkbrauw op. "Bedoel je dé Justin Bieber?" Jade knikte. "Ik kan me ook vergissen natuurlijk." zei ze meteen. "We zien wel Jade, misschien heb je wel gelijk." zei ik. We hoorde de bekende 'pling' en liepen de lobbie in. "HIER!" werd er geroepen. We zagen Ryan zwaaiden, en we liepen naar hem toe. "De dames zien er weer fris uit, en julie jurkjes liggen nog bij mij he, niet vergeten." zei hij. "Neehe." zeiden Jade en ik in koor. We liepen samen met Ryan naar de taxi, en stapte in. Na een rit van ongeveer 20 minuten, kwamen we aan bij een groot winkel centrum. "Kom mee, ik heb hier met nog drie jongens afgesproken." zei Ryan. Ik keek Jade aan, die gewoon haar schouders op haalde. Jade en ik zette onze zonnebril op. "Ow, Lucy, zie je mijn blauwe plek?" vroeg Jade. Ik bekken haar gezicht, ze had haar haren er langs hangen, dus het eerste indruk zou je kunnen zeggen, dat ze helemaal geen blauwe plek zou hebben. "Nope, en die van mij?" Jade bestudeerde mijn gezicht. "Nee, je zonnebril bedekt het net." zei ze. Ik zuchtte opgelucht, en nou maar hopen dat ik mijn zonnebril niet af hoefde te doen. We liepen Ryan achterna, en liepen een cafetje binnen. "Oke, beloof me niet te schreeuwen, of wat dan ook." zei Ryan. "Tuurlijk?" zei Jade. We keken elkaar alweer aan. "Vaag." zei ik. We liepen samen met Ryan naar een tafeltje achter in het cafetje, toen mijn blik wel een héél bekend iemand zag zitten. "He Jade, daar zit JB." zei ik, en wees naar de plek waar Ryan net was gaan zitten. Haar mond viel open, en als ik me niet vergiste, puilde haar ogen nu ook uit. "Niet fangirle, niet fangirle." mompelde jade tegen zichzelf. Ik grinnikte. We liepen naar het tafeltje toe, waar ik meteen een hartverzakking kreeg. Niet zat alleen Justin daar, maar ook Niall én Harry, van One Direction. Nu moest ik me even heel goed gaan inhouden. "Jongens, dit zijn Jade en Lucy." zei hij. Jade en ik staken onze hand alleen maar op. "Ik ben-" "Oke, Lucy, ik houd het niet meer hoor. Justin Funking Bieber zit gewoon voor mij neus." piepte ze. De jongens schoten in de lach om haar reactie. "Dus Jade kent me al, leuk je te ontmoeten." zei hij tegen haar, en gaf haar een knipoog. "Ik ben Harry." zei Harry beleefd. "En naast jou zit de blonde leprechaun." zei ik. Niall grinnikte. "Dus, jij bent ook al op de hoogte." zei hij. Ik grinnikte. Hij klopte naast zich, dus ging ik daar zitten, en Jade ging naast Justin zitten. Dit ging nog eens een leuke vakantie worden.

Reageer (5)

  • Clingy

    OMYGOD HARRY KOMT VOOR IN DIT VERHAAL I LOVE IT EVEN MORE

    1 decennium geleden
  • sweetykisses

    Verderrr!!

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    Hahaha, snel verder <33

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super <33
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Hahah tof ;d verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen